Ik heb ook een hele tijd met Dani zitten wippen de eerste 6 weken... Ik kreeg hem niet normaal in slaap (savonds) als op de arm en huilde elke keer flink als hij in bed gelegt werd!
Nu ik heb ik gemerkt dat hij het pikdonker in zijn kamer wil hebben en iets voor de 'tralies' van zn bedje zodat hij niet helemaal die kamer in kijkt!
Dani heeft rond 19u een ik wil slapen huiltje, krijgt dan de bakerzak aan fles en wordt wakker in zn bedje gelegt! Tut erin met een drifrax doekje zodat hij als hij de tut uitspuugt zn tut weer terug vindt, en zn knuffel naast zn hoofdje! En meneertje slaapt! Misschien kun je een ritueeltje gaan doen zodat je kleine weet van ik moet nu gaan slapen!
Ik heb ook al deze dingen uitgeprobeerd om Dani savonds rustig zelf te laten slapen en t heeft gewerkt! Waar t nou aan ligt weet ik niet maar ik durf geen van alle weg te laten hihi... maar hij gaat dus lekker slapen!!!
Ik liet hem ook nooit huilen heb t paar keer geprobeerd maar hij huilde na uur nog en dat krijg ik niet over mn hart!!! Er zal vast wel 1 van de genoemde dingen aan de hand geweest zijn wat hij niet fijn vond en daarom huilde??
(overdag heeft hij nergens last van dan slaapt hij zelfs zonder bakerzak, maar wel met zijn knuffel in zijn handjes en niet te fel licht op zn oogjes)
Succes en hopen dat ze lekker gaat slapen!