laten julie je kind door iedereen opakken

A

Anoniem

Guest
ik zat gister   met me zus buiten met me zoontje komt er een vrouw van een straat verder op voor bij en die ging praaten met me zus komt ze naar me toe en zegt
ow wat een mooi ventje ik pak hem even op hoor waarop ik zeg nee doe maar niet
daar hou ik niet van loopt ze naar een tijtje weer weg zegt me zus na dat zeg je toch
niet   dan denk ik ben ik dan zo erg ik bedoel het is een oude vrouw zometeen laat ze hem vallen ofzo ik hou er gewoon niet van

gr stephanie

Da's toch prima. Jij bepaald wie hem vasthoudt en niet een ander. En iemand uit de straat die je verder nooit spreekt... nee hoor... nergens voor nodig.

Ik laat mijn dochter  ook niet door iedereen oppakken hoor. Bovendien is het veel leuker als ze bij mij op schoot zit en naar je kijkt want dan krijg je echt contact met haar en begint ze lekker te kletsen.

je hoeft je kind niet door iedereen op te laten pakken als jij dat niet wilt hoor!!
het is jouw kind!!
ik wil ook niet dat iedereen hem oppakt hoor!! nergens voor nodig.

Groot gelijk hoor. Het is toch van de zotte dat iedereen zo maar aan je kind wil zitten.
Ik geloof ook niet dat de kindjes het zelf leuk vinden om maar door iedereen opgepakt te worden hoor.

groetjes irene

Groot gelijk hoor meid!   Ben het helemaal met je eens.

gr Wendy

Helamaal gelijk hoor, ik vind het ook helemaal niet nodig dat ze door iemand wordt opgepakt, zelfs niet door familie!! Alleen als ik haar geef en ik zeg het ook gewoon.
Toen ze net een paar weken oud was, gaf mijn schoonmoeder onze dochter aan een demente oma op schoot, ik geloof dat ik gek werd van binnen  en heb mn vriend ook gelijk opdracht gegeven haar van haar schoot te pakken. Mischien heel lullig maar stel je voor dat iemand haar laat vallen.... mischien ben ik extreem maar ik wil het dus gewoon niet.   En het maakt me eigenlijk ook niet uit wat andere er van vinden, jammer dan denk ik bij mezelf. het is mijn dochter!!

Succes, groetjes   Esther mama van Mirre Jasmijn, 6 maanden

hoi allemaal,
nee hoor niet iedereen mag aan haar zitten en oppakken.
weet nog dat ik in de kraamweek zat en eventjes na de wc ging kom ik terug heeft de visite haar gepakt grrrrrrrr. dacht effe dat ik niet goed werd heb me toen ingehouden maar nu zeg ik het gewoon neee laat haar maar lekker liggen!
zoontje van mijn vriendin (nu inmiddels geen vriendin meer) had de vervelende gewoonte om met zijn gezicht boven op mijn mooie meisje te gaan hangen en niet van een afstandje maar gewoon helemaal erboven op nou daar heb ik ook gewoon wat van gezegt hoor!

groetjes,
marike

Terug
Bovenaan