laten julie je kind door iedereen opakken

nee hoor dat is niet raar.
mensen die we kennen moeten hem ook niet te vaak oppaken en vreemde helemaal niet..
maarja natas begint al te huilen als iemand die hij niet kent naar hem kijkt.
gewoon je gevoel volgen dus.

groetjes sylvia

Nu Yanick wat ouder is vind ik het niet erg meer als familie hem oppakt om met hem te spelen of te knuffelen. Behalve als hij slaapt natuurlijk, maar gelukkig heb ik alleen maar familie die dat uitzichzelf snappen. Ik heb al regelmatig tegen mijn moeder gezegd dat ze het echt niet hoeft te vragen als ze hem uit box wil pakken.

Vreemden daarentegen moeten  met hun p*ten van hem afblijven. Laats op een verjaardag in het park pakte de moeder van een vriend hem zo op (ken dat hele mens niet eens), om even verderop met hem te gaan zitten knuffelen (ze vroeg het wel, maar terwijl ze het vroeg pakte ze hem al  uit mijn de handen). Dat vind ik dus echt niet kunnen!

ja idd mijn fam mag hem altijt paken behalfe als hij slaapt maar vreemde
nee ik zou het ook niet leuk vinde om door een of andere oma   opgepakt te worden
gr stephanie

Nee, nee, nee!
Ik ben blij dat zelfs familie het vaak nog vraagt aan ons. En inderdaad vreemden hoeven niet aan mijn ventje te komen. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat in de verste verte ook maar leuk vindt!
Laatst waren we op een verjaardag, ik kom binnen, en de zus van de jarige (die ik wel vaag ken) strekt meteen haar handen uit naar Christian. "Oh, kom jij maar eens hier!" Euh, nee, hij blijft gewoon bij mij! Ze had nota bene Christian nog nooit gezien...

groetjes, Karin

hi,

je hebt groot gelijk hoor! Vind het allemaal zo brutaal ook tegenwoordig..... Er zijn meerdere vrouwen (bij mijn dochtertje op school) die ook al eens gezegd hebben oh mag ik d'r even. Ze weten nu wel dat ik daar niet van gediend ben.

Geldt trouwens ook voor de kinderen. Even in de kinderwagen, oke dan. Maar het moet geen spelletje worden wie er het diepste in kan kijken. Dan is het feest toch echt over. Kinderen kunnen wel veel meer hebben.

Groetjes Veronique

HOI HOI ,ik gef je groot gelijk, daar worden die kleintjes ook niet vrolijker van om steeds een heen weer gedragen te worden.
Bij jadey komt er ook nog eens bij dat iedereen maar dan ook echt iedereen aan haar haren gaan zitten, super irritant.

gr tammy

hoihoi

ik geef je ook groot gelijk hoor, ik had het ook niet gedaan.

groetjes chantal

Hoi,

Hier nog één die dat niet toestaat hoor! Mijn dochter houdt ook niet van vreemden en zelfs familie mag haar niet altijd oppakken. Ze begint al te huilen wanneer er iemand te dicht bij haar in de buurt komt en dan nog (wanneer ze net stil is) proberen mensen haar op hun schoot te krijgen! Mijn dochter zet het dan steevast weer op een krijsen dat is een duidelijk antwoord lijkt me! Nee, nee, nee!

Terug
Bovenaan