Laten we maar eens een lijstje maken

ik zie dat er al bij gezet was op 9 maart hahaha

1 maart, anous, 32jaar, 1e kindje
1maart, tamjo, 26jaar, 1e kindje
4 maart, MJ, 28 jaar, 4e kindje
7 maart, Nicole, 27jaar, 1e kindje
8 maart, Supertje, 31 jaar, 1e kindje
? maart, Girlie78,???? , 1e kindje
? maart, Deborawingerden, ????, 1e kindje
16maart, beeey, 28jaar, 1e kindje

beeey, tamjo en anous, ik heb jullie ook al in de lijst gezet.

liefs nicole

Hoi marisca,

we zijn precies gelijk wat leuk! Hoe voel jij je? Heb je last van kwaaltjes? Tis mijn eerste zwangerschap en vind t zo spannend. Volgende week mijn eerste echo kan echt niet wachten. Wanneer heb jij een echo?

Gr. Tamjo

1 maart, anous, 32jaar, 1e kindje
1maart, tamjo, 26jaar, 1e kindje
1 maart, Maris28, 29 jaar, 2e kindje
4 maart, MJ, 28 jaar, 4e kindje
7 maart, Nicole, 27jaar, 1e kindje
8 maart, Supertje, 31 jaar, 1e kindje
? maart, Girlie78,???? , 1e kindje
? maart, Deborawingerden, ????, 1e kindje
16maart, beeey, 28jaar, 1e kindje

Haaai allemaaal,

Het clubje wordt al wat groter, gezellig!
Hier nog steeds wel onwerkelijk.
Tot nu toe voornamelijk last van hevige krampen in mijn onderbuik en gevoelige boobies.

gr.Beeey

Hier beetje spierpijn in de onderbuik. Maar die borsten zijn een complete ramp. Ik heb nu dus al een meegroeibh besteld. Dacht dat cup F wel genoeg was maar de gewone bh's zijn nu al te kleine en die beugels doen zo zeer. En in deze maat zijn er dus bijna geen bh's zonder beugels te krijgen. Ik hoop dat ze nog wat af gaan nemen. (waarschijnlijk wel erg optimistisch gedacht)

Hoi Tamjo,

Ja leuk he ik zag het, ik heb wel last van mijn darmen en mijn borsten doen zeer hahaha de eene dag ben ik misselijk en de andere dag niet en ik moet heeeeel veel plassen,valt best mee toch hihihi,en jij? dit is mijn 2de zws maar het blijft spannend, 3 aug hebben wij onze eerste echo,daarna als alles goed is kunnen we nog meer genieten van ons 2de wonder :).

Groetjes marisca.

Terug
Bovenaan