later posi????

A

Anoniem

Guest
HOI ALLEMAAL

Wat betekend het als je een test doet die pas even na de officiele afleestijd posi is??????? [ ongeveer drie kwartier later..]
Zit nu op dag 29...

Groet R

Hoi ,

ik heb wel eens gelezen in de bijsluiter dat sommige testen na de officeele tijd daarna niet meer betrouwbaar zijn.
Je kan beter de bijsluiter even lezen, meschien staat hier er wat over in.

Ik blijf wel voor je duimen

Liefs Kattie

hoi Kattie,
Je hebt gelijk dat dat in de bijsluiter staat, [ 30 minuten] maar ik denk dan weer......die streep reageert toch alleen op dit hormoon??
Ik wil het graag geloven...maar goed..
En zoveel later was het nou ook weer niet.
We zullen zien...
Bedankt hoor!
Groet R

Die streep zegt helemaal niets. Wil niet zeggen dat je niet zwnager bent, maar aan deze test kan je het niet aflezen. Volgende keer toch maar een digitale test? Enne dan niet stiekem weer kijken naar eens treepje op het teststaafje als je 'm uit de houder haalt.

Pas als je echt een positieve test hebt, en de test op juiste wijze hebt uitgevoerd pas dan is je test betrouwbaar.

Maar we blijven duimen.

Miep

Hoi Miep34
Hoe komt het dat je dacht dat ik het teststaafje uit de houder had gehaald?
Dit was zeker niet het geval hoor.
Ik weet zelf ook maar al te goed dat dat niet zo werkt....
Ik had hem laten liggen en toen na een half uur ofzo zag ik het streepje wel.
Heb hem inmiddels weggegooid. Die test deed ik gistermiddag.
Heb er net nog een gedaan, wil het toch weten.Ben inmiddels overtijd...En nu wel netjes in de drie min een roze streep, niet een vette streep, maar duidelijk te zien.
Ga zo nog bij de ETOS nieuwe halen, welke digitale bedoel jij? CB??
Die bewaar ik dan voor morgenochtend...
Hoop te horen welke   test je bedoelt.
Groet R

hoi rw,
mag ik je dan alvast feliciteren??/?/
denk het wel he
ik denk persoonlijk dat je hcg nog wat laag was maar als je eerst posi test na een ietsje te lange tijd en nu een vage streep hebt zal er morgen wel een vette plus staan
heel erg gefeliciteerd en als je van de schrik bekomen bent strooi maar flink hier he
heel veel geluk en geniet van die spannende momenten
liefs tamaar

Hoi RW,

Ik denk dat ze de digitale van CB bedoelt, deze geeft zwanger of niet zwanger, duidelijker kan niet denk ik. Succes en ik hoop voor je dat het raak is!!! Ik heb morgen of overmorgen mijn NOD, tot nu toe nog geen teken van de rode duivels. Heb nog steeds steken in mijn lies streek en voel warm aan, geen koorts, heb ik eigenlijk nooit maar wel een warme huid. Dit kan natuurlijk ook komen door het gekke weer van de afgelopen week, maar blijf stiekum nog een beetje hopen. merkte ook dat ik veel waterige afscheiding had vanochtend, vorige maand had ik dat niet voor mijn nod, sorry hiervoor klinkt altijd zo smerig he.

laten we maar duimen voor elkaar en laat ff weten wat de test morgen aangeeft!!!

groetjes Nicole

Hoi Tamaar.
Klinkt stom, maar ik ben er nu nog heel nuchter onder.
Ik wil gewoon eerst een dikke vette streep.
Ken jij een duidelijke test?
Zou wel maf zijn...Derde ronde derde kindje..
En echt ongelofelijk, bij mijn andere twee kids ook de derde maand raak..
Natuurlijk is vanaf nu drie mijn  lucky number!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Straks maar eens die test aan  mijn vriend laten zien..., die is bij een klant aan het werk. Kan hem daar niet bellen, en is ook niet leuk door de telefoon....

Hopelijk geeft een andee test morgen meer ''zekerheid''.
Groet R

Terug
Bovenaan