later posi????

WOW RW dat zou gaaf zijn!
Ik denk wel dat je een positieve uitslag hebt. Wat is dat toch dat we zo vaal\k testen en dan de uitslag niet (durven) geloven? Ik heb het ook: negatief maar geen ongi: dan zal ik misschien toch zwanger kunnen zijn maar heb ik niet genoeg HCG... Positief: is dit wel echt een betrouwbare test? Rare wezens zijn we toch.
Ik denk dat jij morgen gewoon een vette + (als je CB doet en die is volgens mij erg betrouwbaar lees ik hier steeds..) op je test krijgt.
Zelf heb ik a.s. vrijdag NOD...Spannend!!!

Een streep is een streep en volgens mij is dat nou toch echt. Snap het wel hoor dat je een dikke vette wilt hebben haha. Zou wel erg leuk zijn!!!!

gewoon PROFICIAT hoor!!! veel geluk met je zwangerschap en het allerbeste!!!

liefs sweety

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2006 14:10:22'));

Hoi Miep34
Hoe komt het dat je dacht dat ik het teststaafje uit de houder had gehaald?
Dit was zeker niet het geval hoor.
Ik weet zelf ook maar al te goed dat dat niet zo werkt....
Ik had hem laten liggen en toen na een half uur ofzo zag ik het streepje wel.
Heb hem inmiddels weggegooid. Die test deed ik gistermiddag.
Heb er net nog een gedaan, wil het toch weten.Ben inmiddels overtijd...En nu wel netjes in de drie min een roze streep, niet een vette streep, maar duidelijk te zien.
Ga zo nog bij de ETOS nieuwe halen, welke digitale bedoel jij? CB??
Die bewaar ik dan voor morgenochtend...
Hoop te horen welke   test je bedoelt.
Groet R

Hoi R

was maar een grapje hoor. Ik bedoelde inderdaad de test van Clear Blue. Soms zijn hier meiden die na die test (en niet zwanger als resultaat) het teststaafje uit de de digiatale houder halen en dan denken dat ze toch zwanger zijn omdat er een streepje getoond wordt. Daar was het een knipoog naartoe. Zeker als ze daarna toch zwnager blijken te zijn dan denken ze dat dat streepje daar mee te maken had, terwijl het helemaal niets zegt. Ik heb vorig jaar na mijn miskraam na 3 weken getest om te kijken of alle hormonen uit mijn lichaam waren. Ik wist dus pertinent zeker dat ik niet zwnager was, en toch kreeg ik op die test van de digitale test een tweede streepje, terwijl er duidelijk stond Niet zwanger.

Ik duim wel voor je dat je een keer een duidelijke test hebt die zegt, ja je bent zwanger. Ik vind die digitale testen van Clear Blue dan ook waanzinnig goed, die geven gewoon een duidelijk zwanger/niet zwanger.

Succes morgen.

Miep

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2006 14:18:20'));

Hoi Tamaar.
Klinkt stom, maar ik ben er nu nog heel nuchter onder.
Ik wil gewoon eerst een dikke vette streep.
Ken jij een duidelijke test?
Zou wel maf zijn...Derde ronde derde kindje..
En echt ongelofelijk, bij mijn andere twee kids ook de derde maand raak..
Natuurlijk is vanaf nu drie mijn  lucky number!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Straks maar eens die test aan  mijn vriend laten zien..., die is bij een klant aan het werk. Kan hem daar niet bellen, en is ook niet leuk door de telefoon....

Hopelijk geeft een andee test morgen meer ''zekerheid''.
Groet R

Zoals ik het hoier lees, ben je toch wel echt zwanger hoor. Dus gefeliciteerd meid. Geniet er van.

Miep

Terug
Bovenaan