ledikant beschermer ?

volgens mij is dat best gevaarlijk zo ledikant beschermer ? Kunnen ze instikken als het loskomt..
Waarom wil je een ledikant beschermer als ik vragen mag ?
 
als hij savonds naar bed gaat duurt het soms best lang voordat hij in slaap valt heeft het staan ondenkt . En kan nog niet zelf terug liggen zitten dus dan blijf ik stiekem erbij . pff zo vermoeiend ligt staat die weer op en zo gaat het 100000 keer en bed laagste stand bekkenpijn . Me man en ik doen het samen maar wil hem ook niet teveel belasten omdat die werkt ik niet . Daarom wil ik die en dan kan ik hem alleen laten als die valt valt die minder hard .
 
Denk dat het hard vallen wel mee valt hoor, hij valt toch op zijn matras?
En het gaan zitten vanuit staan moet ie leren maar dat heeft ie vast snel door. Logan kon het eerst ook niet maar ineens had ie het door en gaat super.
Is toch zelf ontdekken denk ik dan.

Ik heb trouwens mijn oude ledikant in gebruik 27 jaar oud haha. Zitten geen spijlen in maar soor hard plastic dus heb daar sowieso geen last
Van.
 
Ik heb bij de babydump wel beschermer gezien voor de bovenkant maar niet voor de zijkant. Ik heb er ook over zitten denken want Xilyano gaat met zn hoofd tegen de spijlen bonken. Doet hij ook als hij boos is op de grond...echt vervelend. Maar volgens mij mogen ze hier niet verkocht worden. Mijn vriendin in suriname heeft er een uit Amerika besteld bij www.wallmart.com ze hebben daar hele leuke. Hopelijk leert hij snel hoe hij moet gaan zitten als hij staat. Succes
 
Terug
Bovenaan