ledikantje of wiegje?

Wij hadden het ledikantje eerst een paar dagen bij ons in de kamer en ik denk dat we dat dan nu maar weer zo gaan doen. Lotte vond het ok in haar ledikantje, maar wel met matrozenlakentje, dus.

Groetjes, Marisa

Nou, ik zou zeker geen wiegje dan apart kopen! gewoon meteen in het ledikantje met dat matrozenbedje, goed systeem! En een groter bed kopen voor de oudste. anders blijf je kopen! Zo'n wiegje heb je toch maar heel even nodig. Of je koopt er heel goedkoop een bij de ikea (?)of marktplaats.
Mijn dochter heeft ongeveer 4 weken in de kinderwagenbak geslapen naast ons bed en ging daarna naar haar eigen kamer in de wieg. Onze 2e komt als zij 2,5 jaar is. Als de baby uit de wieg gaat, krijgt zij een groter bed.

wendy
18 weken zwanger

De eerste weken zetten we een wiegje op onze slaapkamer. Dat wiegje kunnen we lenen van mijn schoonzus dus dat is wel fijn. Daarna gaat hij/zij naar het ledikantje op zijn/haar eigen slaapkamer.

Ik heb bij mijn oudste geen wieg gehad maar wilde er eigenlijk toen al heel erg graag eentje.
Ik heb daar achteraf best wel spijt van gekregen dus heb ik er nu al eentje gekocht en echt zo lief en schattig. ben er heel erg trots op.

Terug
Bovenaan