Ledikantje twijfel

Volgens mij moet je gewoon een nieuw bedje kopen! Je twijfelt dus dat lijkt me reden genoeg. Anders ga je straks toch liggen piekeren als ze er in ligt. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt!

Ik weet niet of het kan, maar misschien is het een idee om het bedje door de wijkverpleegkundige te laten controleren. Zij is onafhankelijk en jouw ouders zullen uiteraard hun kleinkind niet onnodig in gevaar willen brengen. Wordt het bedje wel goedgekeurd, dan is het natuurlijk helemaal top.

ik zou misschien ook dan een nieuw ledikantje kopen. ze zijn idd niet duur bij ikea en bevalt prima ;) heb hem zelf ook !
Het is toch leuk dat ze bij oma en opa een bedje hebben !? kan jij tenminste rustig slapen zonder je zorgen te maken.
Als je twijfels hebt, moet je het gewoon niet doen.
En het is nu eenmaal zo wat wiegendood bertreft dat ze meer weten dan vroeger.. dus als het daar staat o die site.. ben ik iemand die dat toch gelooft. het staat er niet voor niets.

succes met je beslissing

Hoi,
Nou we gaan toch een nieuw bedje kopen. Hij is niet heel erg hoog die we van mijn ouders hebben gekregen en het CB zei vandaag dat het op zich wel zou kunnen. Maar het "op zich" vond ik eigenlijk al genoeg.
Mijn ouders riepen gister meteen al van oh neeh dan moet je dat niet doen! Als jij je er niet goed bij voelt dan is dat zo. En als het mis gaat dan vergeef je het jezelf nooit! Ze wouden hem zelfs niet bij hun thuis dan neerzetten want stel dat het daar dan mis gaat. Toch wel fijn van die makkelijke ouders die dat begrijpen :)
Dus op naar het ikea bed!

Thanks voor de reacties meiden!
Liefs

Terug
Bovenaan