Leeftijd, gewicht + lengte

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Het leek mij leuk om de leeftijd, het gewicht en de lengte van onze kindjes onder elkaar te zetten.
Ik ben sinds gisteren gaan bijvoeden. Délissa is een erg fijn poppetje. Ik ben zelf  ook vrij klein. Ze is erg tevreden, plast goed , poept goed en ontzettende vrolijk.  
Maar toch is ze de afgelopen 2 maanden nog geen halve kilo  aangekomen. Dus na ruim 5 maanden borstvoeding,  gaan we nu afbouwen. En de fles vindt ze ook best naar mijn  idee.  Ik laat haar deze maand aan de flesvoeding wennen, en volgende maand gaan we beginnen met  fruit.  
Alles voor mijn kleine meid.

Délissa is nu ruim 5 maanden, ze is 64 cm, en weegt 5800 gram. (Geboortegewicht 3250 gram)

Groetjes, conny  

Hoi,

Tim is nu ruim 7,5 maand en eet erg goed, 's middags al 2 boterhammen zonder korstjes en een beetje melk, 's avonds lekker warm eten en  's ochtends en 's avonds nog een fles melk 200 cc met 's avonds pap erdoor.
Hij lacht veel en is een heel lief mannetje.

Met 7,5 maand woog hij 7760 en 70,5 cm groot!!
Tim zit een beetje onder het gemiddelde, maar hij eet erg goed dus maak me geen zorgen. Hij is ook erg beweeglijk als hij op is dus daar zal het wel aan liggen.

groetjes Yvonne

Hallo allemaal

Mick is nu bijna 8 maanden

gewicht; 10,5 kilo
lengte; 75 centimeter

Jaaa een knaap van een vent hahhahahahah
Heb al bedacht om een shirtje te laten maken met de tekst;

Ikke   ben een gezonde hollandse jongen ...hahahahah

groetjes manon

Maudy was bij 6 maanden 71 cm en 8830 gram...................ook een zwaar gewicht dus.........ik heb het vage vermoeden dat ze nu tegen de 10 kilo zit en zo'n 72 cm........ze is vandaag precies 7 maanden........
Het groeien gaat denk ik minder hard omdat ze nu op het maximum van haar bijvoeding zit..........vanaf hier alleen maar minder melk alleen een extra broodje en wat meer avondeten, maar qua tussendoortjes  en melk zit ze op de top...............

We wachten af, ga haar volgende week effe laten wegen.........ons hollands glorie......

Loek heeft vandaag weer zijn "APK" gehad, hij wordt vrijdag 9 maanden.

Hij weegt nu 10.310 gram en is 74 cm lang.

Hoi!

Wij hebben echt een ukkepuk....
Guusje is nu 8,5 maand. Gisteren moest ik naar het CB. Mevrouw is 69 cm en weegt 7890 gram. Maatje 68 past haar nog prima!
Wij zijn allebei ook niet groot, dus hoeven we geen reus te verwachten, maar ze eet als een bouwvakker. Aan de andere kant is ze erg "beweeglijk". Noem het maar liever hyperactief....geen moment   van de dag is ze rustig. Alleen als ze slaapt, maar zodra ze wakker is begint ze te trappelen, draaien en kraaien.

groetjes!

Hoi wat een leuk idee.

Tarik is nu 8mnd, en de laatste meeting is van 7,5 mnd.
toen was hij

70 cm lang
8970 kg

Mijn dochtertje was altijd heel erg klein, dus dit is voor mij heerlijk lekker dat baby vet ha ha.

Groetjes Mascha

Hoi ik was maandag op de 7,5 maand controlle en Yara is ook maar een fijn poppetje ze was 66 cm en 6850 gram ze draagt nu nog maatje 62 dat zit prima. Maarja haar zus Fenna was bij de laatste controlle met 18 maanden 79 cm en 9320 gram.

Liefs nancy mama van fenna 26-07-07 en yara 29-08-08

Terug
Bovenaan