Leeftijd, gewicht + lengte

Hallo!!

Leuk onderwerp.
Ik ben afgelopen maandag op de 7 1/2 maand controlle geweest.
En Jari is 67,5 cm en weegt 8695 gram...
Klein en dik... Heerlijk!

Liefs Fabiënne

Onze zoon is nu ruim 10mnd en was met 9.5mnd 9150gr en 73cm.
Een lekker ventje met spekbeentjes!!!!

Liefs

Oei heb boekje niet bij de hand dus moet even diep in mijn herinnering graven. Maar volgens mij was het met  9,5 maanden: 74,5 cm en 8960 gram.

Inmiddels ben ik heel benieuwd hoe het gewicht nu is. Ons ventje heeft namelijk 1,5 week geleden met lichte uitdroging in het ziekenhuis gelegen. De ochtend van ontslag was het: 76 cm en 8365 gram.

Altijd al een lichtgewichtje geweest, maar hopelijk nu weer terug bij 9 kilo!

Ben net met maudy even naar het CB geweest om te wegen en te meten........we hebben pas over een maand de 7,5 mnd controle..........

Maudy is nu 7 maanden en 1 week oud en is 9,5 kilo en 73 cm.......................een reusje nog steeds dus. Ze is qua gewicht iets minder gegroeid dan in de lengte, maar nog steeds aan de bovenkanten van de curve............hoop dat ze nu even stil gaat staan want ik heb nog zulke leuke kleertjes in maat 74   die ze nog niet al te veel aan heeft gehad...........whahahaha!

Op 31/3,  bij de laatste controle,  was Amy 7 maanden en 3 weken. Toen was ze 8800 gram en 73,5 cm. Dacht dat ik een groot kind had maar als ik dat van Mick en Maudy hoor.... We zeggen van Amy altijd dat ze lang en slank wordt, net als haar ouders (Zijn helemaal niet slank hahaah).

Marian

Hallo allemaal,

Vandaag met Micah naar het CB geweest. Hij is vandaag precies 11 maandjes oud. Hij weegt 10 kilo precies en is 75 cm lang.   Voor de rest was alles PRIMA! Hij heeft ook nog 2 spuitjes gekregen....pff..vind ik zo zielig! Maar het is gewoon belangrijk..dus ff doorbijten.. Over 3 maanden weer terug naar het CB. Wederom 2 spuitjes.

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Hoi allemaal,

Jasper was 2 weken terug met 6 maanden 8700 gram en 69 cm. Waarschijnlijk is het meten niet helemaal goed gegaan want maat 68 is echt veel te klein in de lengte.

liefs jen

wij moeten pas 11 mei weer naar het CB (heb de afspraak voor 7 mnd moeten verzetten van 6 apr naar 11 mei). Heb dus geen idee wat Mika's lengte en gewicht is. Een ding weet ik wel; in de maxicosi was hij niet meer te tillen en op de arm wordt ook steeds zwaarder!

Terug
Bovenaan