Leeftijd-lengte-gewicht

Hihi wat een verschil nog met onze kleintjes he? Ik moet over 2 weken weer met Noah naar het bureau maar houd het zelf ook een beetje bij en hij is nu (met precies 6 maanden) ongeveer 65cm en 6,6 kilo

Groetjes 10e

PS. Noah zit al vanaf het begin onder de gemiddelde curve van het consultatiebureau. Niet echt verbazingwekkend omdat zijn vader (mijn man dus :) schijnbaar als baby zelfs onder de onderste curve zat, dus ik maak me er geen zorgen over)

Hihi wat een verschil nog met onze kleintjes he? Ik moet over 2 weken weer met Noah naar het bureau maar houd het zelf ook een beetje bij en hij is nu (met precies 6 maanden) ongeveer 65cm en 6,6 kilo

Groetjes 10e

PS. Noah zit al vanaf het begin onder de gemiddelde curve van het consultatiebureau. Niet echt verbazingwekkend omdat zijn vader (mijn man dus :) schijnbaar als baby zelfs onder de onderste curve zat, dus ik maak me er geen zorgen over)

Hai!
Elise was van de week 7750gr en 68 cm. Volgende week is ze 6 maanden. Mijn zoon was rond dezelfde tijd 7730 en 67cm. Wel grappig, want in mijn ogen was hij altijd wat aan de dunne kant en is Elise echt een lekkere dikzak. Nu moet ik wel zeggen dat hij met 6 maanden de hele kamer door kroop, omrolde en zich optrok. Elise ligt op haar rug of op haar buik (afhankelijk hoe ik haar neerleg)en ligt de hele dag te lachen en te kraaien, maar daar blijft het dan ook bij!!

Grappig ja, die verschillen!
Gr Antoi

Hoi hoi,

vorige week met Tijn naar het CB geweest. Hij was toen precies 6 maanden

6940 gram en 65 cm

Ook Tijn is dus een "kleintje"maar groeit wel prima op zijn eigen lijn...

groetjes Natasja

Hoi,

Wij zijn vandaag naar het consultatiebureau geweest en mijn zoon is precies 6 maanden en 67cm en 7450 gram. Ook iets onder het gemiddelde, maar ik vind hem evengoed een lekker spekkie.

Vandaag weer op het buro geweest. Elise is nu alweer 7795 gr en 69cm. Ze groeit dus prima!

Ook heeft ze vandaag even op het laminaat gelegen en dat schuift lekker, dus begint ze nu wat te tijgeren, maar ze gaat alleen nog maar achteruit!!

Wat een hitte vandaag. Ik heb de kleine meid ook maar wat extra water gegeven en dat dronk ze lekker op.

Gr Antoi

Terug
Bovenaan