Leeftijd mannen

Beiden 27 bij de geboorte van de eerste. Nu 28 en klaar voor nummer 2. groetjes natje

Het maakt echt niet uit wat voor leeftijd je een kind neemt ik was 27 toen ik de eerste kreeg en mijn ex ook en mijn huidige vriend is 44 en die wil er nu ook wel 1 erbij dus hoe oud je ook bent maakt allemaal niet uit als je er allebei achter staat komt het wel goed.

Hallo allemaal,

Ik zelf heb altijd het gevoel dat ik een race tegen de klok aan het lopen ben. Mijn vriend is 40 en ik 28. Hij heeft al twee kinderen uit een vorig huwelijk. ZIj zijn 8 en 5. Wegens diverse omstandigheden (financieel, zitten nu gehuurd en heb geen plaats) wil ik eigenlijk nog een jaartje of 2 wachten met kindje krijgen. HORMONEN ZEGGEN IETS ANDERS!!!!!!!! Maar hij wordt er niet jonger op en het leeftijdsverschil tussen zijn en dadelijk ons kind word alleen maar groter!!

Hoe kijken jullie ertegen aan??!!

Liefs Lieve.

Hoi allemaal,
Leeftijd maakt echt niet uit. Ik ben 23 jaar en mijn man 22 en we zijn er helemaal klaar voor. Ben nu 6 week en 3 dagen zwanger, had gister wat bloedverlies, nou dat vond ik echt niet leuk maar mijn man ook niet. We willen alletwee graag papa en mama worden!
Groetjes Sis

Hoi

Mijn man en ik zijn allebei 27 en wij willen allebei graag een kindje.
Dit wisten wij ook al heel snel. en we zijn elke maand samen in afwachting of de rode duiveltjes verschijnen.

groetjes schorpioen27

hoi

Mijn vriend is 31 jaar sinds 2 weken
zelf ben ik vandaag 25 geworden
Het is voor ons beide heel erg nieuw want wij hebben nog geen kindjes.
We zijn nu een half jaar bezig en wachten nog op mijn nod.

Liefs jessica

In febr. 2002 kregen wij ons eerste kindje, mijn man was toen 28 en ik 24 jaar.

Volgende week wordt mijn man 32 en in juni krijgen wij ons 2e kindje, ik ben  nu 27 jaar.

Groetjes Mosy

hoi hoi

Mijn man wordt in mei 28 en ik ben afgelopen januari 28 geworden.We willen al heel lang graag een kindje en hopenlijk gaat het er binnenkort echt van komen

Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan