leeftijd moeders

Nou ik voel me weer echt een broekie tussen jullie.

Mijn dochter is 18 maart van dit jaar geboren en toen was 20. Ben inmiddels 21. Mijn vriend was en is nog steeds 33.

Groetjes ramona
 
Sjongejongejonge, wat voel ik mij een oud vel zeg!!!
Mijn dochter Desi is geboren op 14 december 2003, toen was ik 32 (ik word over 3 weken 33) maar ik heb lekker wel een jonge vriend, die was 27 (is nu inmiddels 28)
 
hoi,

Thomas is geboren op 11 januari 2004 toen was ik 26 en mijn man 28, inmiddels ben ik 27.
Leuk hoor zoveel jonge moeders bij elkaar, rond de dertig is iik nog jong hoor!!

gr. Wendy
 
ik was 37 toen mijn zoon geboren werd afgelopen januarie; hij is nu 6 maanden
en het is mijn eerste kindje, volgens mij heb ik de prijs van de oudste moeder wel gewonnen geloof ik...
(snik)
 
Echt heel opvallend dat bijna iedereen hier nog zo jong is. Wij duwen met z'n allen het landelijk gemiddelde flink naar beneden...
Nou, voor de boeken; ik ben in januari 27 geworden, Nova werd op 1 maart geboren. Mijn man (alweer 6 jaar, we waren er jong bij, 21 en 25) is 31.

Ik ben zelf een dochter van "oude" ouders. Mijn moeder was 37 en mijn vader 42 jaar toen ik geboren werd. En ruim twee jaar later kreeg ik nog een broertje. Toen was mijn moeder dus 40 en vader 45 jaar. Zeker voor die tijd (ruim een kwart eeuw geleden... ;)...) een uitzondering volgens mij.

Daarom wou ik ook vroeg moeder worden. Ik heb het hebben van oudere ouders namelijk niet als voordeel ervaren. Integendeel. Ben benieuwd hoe anderen hierover denken.

Groet, Iris
 
Terug
Bovenaan