leeftijd verschil tussen de kids!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben gewoon nieuwschierig!!!!
Maar wat is het leeftijd verschillen
tussen jullie kindjes??
(als het allemaal lukken mag dan)

Groetjes Belinda

Hoi Belinda,
Ik heb nu een dochter van 15 maanden. Dus als het allemaal een beetje wil lukken zit er ongeveer 2 jaar tussen.

Heb jij ook al kinderen? Hoeveel jaar zit er bij jou tussen?

GRoetjes,
Heartje

Hoi,
ons zoontje is nu 5 maanden en wij zijn bezig voor een tweede. We hopen dat er dus niet veel tijd tussen zit. Als het nu raak zou zijn, dan zit er dus 1 jaar en 2 maanden tussen.
Groetjes Veerle

Hoi Hoi,

Tussen de eerste en de tweede zit 17 maanden tussen de tweede en derde 18 maanden tussen de derde en vierde 3,3 jaar en tussen de vierde en vijfde hoop ik dat er ongeveer weer 17/18 maanden tussen zal zitten.

Eind van dit jaar gaan we waarschijnlijk voor onze vijfde spruit. Als alles meezit en het huis klaar is gaan we het nog een keer proberen.

groetjes linda

Hoi,

Tussen mijn zoon en dochter zit ongeveer 2,5 jaar en dat proberen we voor onze toekomstige derde spruit ook.

Groetjes

Onze dochter is nu net 2 geworden en we hopen eigenlijk dat als zij 3 jaar is, er een kleintje bij is gekomen... maar je hebt het helaas niet voor het zeggen... we zitten nog maar in derde ronde hoor dus ik heb nog hoop...

Groetjes

Hoi,
Tussen onze oudste twee zit 3 jaar en 3 maanden, en nu we de derde verwachten zal er tussen de middelste en de jongste straks 4 jaar en 7 maanden zitten.
Best veel, maar ja soms loopt het gewoon zo, en we zijn er niet minder blij om.
De oudste twee gaan naar school, ze zijn nu dus 4,en 5 mnden en  7,en 9mnd .
We verwachten onze derde over een week of twee..
Groet R

Hallo allemaal,

Wat een reactie's al zeg!!!! Leuk.
Onze dochter is nu 13 en halve mnd.
En wij willen in sept voor een 2e gaan.
Dus onze dochter is sobiso 2 jaar
als er  een 2e kindje  mag komen.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan