leeftijd verschil tussen de kids!!

Ons Dochtertje is nu 4mnd en we zijn al weer begonnen!!!
Als ik nu zwanger zou worden zou ze net 1 jaar zijn als het tweede kindje komt!!!
Ja weet erg kort opelkaar maar wel leuk lijkt me!!!

Liefs sandy

Tussen onze oudste 2 zit 20 maanden leeftijdsverschil. Ze zijn nu 4 en ruim 2,5, dus als ik nu zwanger raak zit er  ongeveer 3,5 jaar tussen nr. 2 en 3.
Ik raakte sneller dan verwacht zwanger van de 2e en vind het wel lekker dat de oudste 2 straks wat ouder zijn.

groetjes Melanie

Hoi Belinda,

Mijn dochtertje is nu 13 maanden en ik heb pas afgelopen maandag ontdekt dat ik weer zwanger ben. Als alles goed mag gaan dat zit er 22 maanden tussen. Bijna 2 jaar dus.

Liefs, Jolanda

Hoi iedereen,
tussen mijn oudste en de baby zit straks zeven jaar.
en iedereen die het nu meemaakt vind het geweldig omdat mijn oudste het nu echt heel goed begrijpt.
mijn vriend heeft lang getwijfeld voor een tweede vandaar het leeftijdsverschil maar het heeft straks ook makkelijke kanten want ik heb straks ruim tijd voor de tweede.
gr lisette

quote: Annabel76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 20:14:25'));

Hoi,

Tussen mijn zoon en dochter zit ongeveer 2,5 jaar en dat proberen we voor onze toekomstige derde spruit ook.

Groetjes

Hee meiden,

Ik heb al een zoontje van 3 jaar en 1 maand en we zijn alweer 16 rondes bezig voor ons tweede wondertje maar ja je heb het niet voor het zeggen.
Van mijn eerste was ik binnen zes weken zwanger en ik dacht twee á drie jaar ertussen is net mooi,maar dat duurt dus ff langer.

Gr: Poppie2

Hoi Belinda,

Mijn oudste word de volgende maand 4 jaar(meisje) en mijn jongste word in okt 3 jaar
(jongen). Mijn oudste was een kadootje zeg ik altijd voor mijn verjaardag van mijn man. En de jongste was een verrassing, niet gepland maar zeker zo welkom als de oudste.
En nu zijn we voor de derde bezig. Dus tussen de eeste 2 zit 14 maanden ruim.
En tussen de tweede en de derde eventueel ruim drie en een half jaar.

succes doeg smaartje

Als het allemaal lukken mag zit er ongeveer 3 jaar tussen. Charlotte wordt over 3 weken 2 jaar en wij zitten nu in onze eerste ronde voor de tweede. Veel belovend is het wel.

gr Linda

Terug
Bovenaan