Leeftijden van de mama's?

hoi,

ik ben 41 jaar en morgen 16wkn zwanger.
Heb tot op heden een geweldige zwangerschap, geen klachten, niet moe of misselijk geweest... vooral boordevol energie. Begin nu beetje buikje te krijgen en nog geen kg aangekomen.

Grt. Sandra

Hoi allemaal,

Zelf ben ik 28 jaar, in mei ben ik jarig.
Onze oudste is in december 3 geworden en onze tweede is in december 1 jaar geworden. Ze zijn een dag na elkaar jarig net voor de kerst.
Dus ben ik wel blij dat ik nu in september ben uitgerekend en niet zoals bij de andere in december. (manlief is dan ook nog jarig en het is al zo `n drukke maand!)

gr. Blije Mama van 2

quote: Blije mama van 2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2009 10:17:41'));

Hoi allemaal,

Zelf ben ik 28 jaar, in mei ben ik jarig. Mijn man is 43
Onze oudste is in december 3 geworden en onze tweede is in december 1 jaar geworden. Ze zijn een dag na elkaar jarig net voor de kerst.
Dus ben ik wel blij dat ik nu in september ben uitgerekend en niet zoals bij de andere in december. (manlief is dan ook nog jarig en het is al zo `n drukke maand!)

De zwangerschap gaat beter als alle weken bij elkaar. ben niet meer moe en het misselijk/boven de bak hangen wordt steeds minder!! Heerlijk om meer energie te hebben. Er komt nu een klein buikje maar ben nog steeds 6 kilo afgevallen......
Ben nu 16 weken en 5 dagen

gr. Blije Mama van 2

Terug
Bovenaan