A
Anoniem
Guest
Hoi,
Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan;
Daniël hangt erg aan mij zowel letterlijk als figuurlijk
Het is eigenlijk als volgt;
s'Morgens gaat Daantje eigenlijk altijd nog in de box en dit gaat best heel goed, hij kan heel lief spelen en vermaakt zich prima, alleen kijkt hij wel steeds op of ik er nog ben.
Als ik toch met de gedachte, hij speelt zo lief hij zal er wel geen erg in hebben, toch naar boven ben gegaan, om het een of ander te doen, dan huilt hij alles bijelkaar.
Hij is dan echt helemaal overstuur.
Ook als ik in de keuken ben, en hij mij dus wel hoort, is het pet.
Als ik boven het huishouden probeer te doen, zet ik hem soms wel eens in zn bedje, en dit gaat goed, tot ik zijn slaapkamertje uitga, het speelgoed maakt hem dan niets, hij huilt net zo lang tot ik weer terug kom.
De gedachte even laten huilen heb ik al geprobeerd maar hij blijft huilen.
Als ik weg ga en mn schoonzusjes passen op, zij zijn heel lief voor hem en hij ziet ze denk wel iedere week of zeker 1x in de 2 weken, dan gaat het, het eerste half uurtje goed en daarna brult of beter gezegd krijst hij alles bij elkaar.
Als Daantje uit de box is, hangt hij eigenlijk steeds aan mn broekpijp of legging...
met als gevolg dat ik geen stap kan doen, dit natuurlijk niet aan 1 stuk door, maar denk zeker dat hij wel iedere 5 minuten terug komt.
Nu is mijn vraag, is dit een leeftijdsfase en hebben jullie kindjes dit ook?
Weet er soms niet zo goed raad mee, waar ik nu het beste aan doe.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Het is een best verhaal geworden zie ik, sorry,
maar hoop op tips of herkenning...?
liefs marina
Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan;
Daniël hangt erg aan mij zowel letterlijk als figuurlijk
Het is eigenlijk als volgt;
s'Morgens gaat Daantje eigenlijk altijd nog in de box en dit gaat best heel goed, hij kan heel lief spelen en vermaakt zich prima, alleen kijkt hij wel steeds op of ik er nog ben.
Als ik toch met de gedachte, hij speelt zo lief hij zal er wel geen erg in hebben, toch naar boven ben gegaan, om het een of ander te doen, dan huilt hij alles bijelkaar.
Hij is dan echt helemaal overstuur.
Ook als ik in de keuken ben, en hij mij dus wel hoort, is het pet.
Als ik boven het huishouden probeer te doen, zet ik hem soms wel eens in zn bedje, en dit gaat goed, tot ik zijn slaapkamertje uitga, het speelgoed maakt hem dan niets, hij huilt net zo lang tot ik weer terug kom.
De gedachte even laten huilen heb ik al geprobeerd maar hij blijft huilen.
Als ik weg ga en mn schoonzusjes passen op, zij zijn heel lief voor hem en hij ziet ze denk wel iedere week of zeker 1x in de 2 weken, dan gaat het, het eerste half uurtje goed en daarna brult of beter gezegd krijst hij alles bij elkaar.
Als Daantje uit de box is, hangt hij eigenlijk steeds aan mn broekpijp of legging...
met als gevolg dat ik geen stap kan doen, dit natuurlijk niet aan 1 stuk door, maar denk zeker dat hij wel iedere 5 minuten terug komt.
Nu is mijn vraag, is dit een leeftijdsfase en hebben jullie kindjes dit ook?
Weet er soms niet zo goed raad mee, waar ik nu het beste aan doe.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Het is een best verhaal geworden zie ik, sorry,
maar hoop op tips of herkenning...?
liefs marina