Leeftijdsverschil eerste en tweede kind

Tussen de 1e en 2e zit 15 maanden, tussen de 2e en 3e zal 13 maanden zitten. Druk, maar wel heel gezellig.

Tussen 1 en 2 zit 19 mnd, tussen nr 2 en 3 zit straks bijna 3 jaar. Het is leuk dat ze goed samen spelen als ze dicht bij elkaar zitten, maar ik vond het eerste jaar met nummer 2 bijzonder zwaar. Ook de zwangerschap. Deze derde zwangerschap gaat dan ook weer veel beter.
Gun je lijf wel een beetje rust; is beter voor je. ook voor later.

ik vind het fijn om wijnig leeftijd verschil te doen maar dat is wel heel druk natuurlijk! ik heb wel nog een vraagje aan je, hoe bevald het om zo jong moeder te zijn? ik ben 22 en heb ook een kinderwens maar vind het toch nog moeilijk om de stap te nemen.
maar even weer over jou haha mijn zusje is precies 1 jaar en 2 maanden jonger en ik vind dat heerlijk! dus daarom zou ik het vrij snel doen. bij mijn vriend zit het anders, tussen hem en zijn jongste zusje zit 17 jaar. en dat is niet altijd leuk. zijn ouders hebben er wel bewus voor gekozen. hun vinden het geweldig. 5 kinderen de oudste 26 en de jongste 9. maar je veel succes met je keuze! groetjes susanne

Bij ons zit tussen nummer 1 en 2, 25 maanden. We zijn nu voor de 3e bezig. Als ik zwanger ben zit er tussen 2 en 3 ruim 3 jaar. Maar dat is als ik direct zwanger raak en anders weet ik het niet misschien wel 4 jaar. Vind het wel prettig dat mijn oudste al naar school toe gaat want dan heb je toch iets meer je handen vrij.

Bij ons zit tussen nummer 1 en 2, 25 maanden. We zijn nu voor de 3e bezig. Als ik zwanger ben zit er tussen 2 en 3 ruim 3 jaar. Maar dat is als ik direct zwanger raak en anders weet ik het niet misschien wel 4 jaar. Vind het wel prettig dat mijn oudste al naar school toe gaat want dan heb je toch iets meer je handen vrij.

Ik denk het het leeftijdsverschil niet uitmaakt want als ze elkaar liggen gaan je kinderen toch wel leuk met elkaar om. stel ze schelen maar 1 of 2 jaar en kunnen elkaar niet luchten of zien,dat weet je niet van tevoren. Zelf hebben we tot nu toe 1 zoon van inmiddels al bijna 6. Om verschillende redenen zijn we niet eerder voor een tweede gegaan en nu zien we wel of en wanneer ik zwanger wordt en dan zit er straks bijna 7 jaar tussen. Tja, het is niet anders maar ik denk niet dat mijn kids dan minder aan elkaar zouden hebben als wanneer ze dichter op elkaar zouden zitten qua leeftijd.

Hee hoi,

Ik ging ook altijd voor weinig leeftijdsverschil...

Eerst zou er anderhalf jaar tussen zitten, helaas een mk. Toen zou er 2 jaar tussen zitten, helaas een mk en nu...nog niet weer zwanger...

Dus tja, je kunt er over nadenken, maar soms heb je het gewoon niet in de hand. Enne...ik zou er idd niet voor gaan zitten, haha!!! ;)

Liefs grotebroer

Ik vind het leeftijdsverschil tussen mijn kinderen mooi omdat ik het niet anders gewend ben....;)mijn beide jongens schelen 2jaar en 3 mnd, ik ben zwanger van een derde kindje en die zal bijna 7 jaar schelen met de oudste en 4 jaar met de jongste.....en weetje wat? ik denk dat ik dat ook weer geweldig zal gaan vinden! hihi

Terug
Bovenaan