leeftijdsverschil partner en 2e kindje

hoi hoi,

Wij hebben ook een groot leeftijdsverschil,ik ben 24 en mijn vriend 37
Mijn vriend geeft zelf aan er pas de afgelopen 2 jaar aan te denken
we zijn nu 10 wkn zwanger van de 1ste!
Of we ooit nog voor een 2e gaan wie weet.....

liefs lis

hey meiden,

ook wij hebben een groot leeftijdsverschil hoor. ik ben 25 en mijn man 37. in het begin vonden mensen dat raar. nu weten ze niet beter en ze zeggen ook dat dat verschil helemaal niet te merken is.

wij zijn nu net 5 weekjes zwanger na 6 rondes en zijn 3 maand geleden getrouwd. en hoewel nog bijna niemand van onze zwangerschap op de hoogte is weten wij zeker dat iedereen het geweldig zou vinden.

ook mijn man trouwens, hij zegt vaak dat hij zich veel jonger voelt dan 37 en dat vind ik eigenlijk ook. behalve dat hij wat kaal wordt haha zou je niet zeggen dat hij al 37 is.

het belangrijkste is toch dat je je er beide goed bij voelt.

liefs Christy

Hoi!

Wij zijn in september de trotse ouders geworden van een mooi meisje, Maudy.
Ik ben 31 en mijn vriend is 40 geworden in augustus.............ook een 40+ papa dus.
Ook mijn vriend is jong van geest zullen we maar zeggen, whahaha!
Weetje, voor mannen doet het er ook niet zoveel toe, die kunnen hun hele leven kindjes verwekken...........ook voor mijn vriend is dit trouwens zijn eerste.

Denk maar zo, in principe zijn die mannen van ons uitgeraast in het leven, en zijn ze nu eindelijk toe aan een mooi kindje in hun leven. Denk dat het vaak alleen maar goed is hoor. Ze nemen toch iets bewuster het besluit om toch een kindje te willen.
En dan is het nog zaak dat het lukt ook..............

Wij zijn er ook wel over uit dat een tweede niet heel lang gaat duren, als het aan ons ligt. Maar eerst genieten van dit lekkere wijffie.

Kus Rimke

Hallo meiden,

Mag ik me ook aanmelden voor de papa 40+ club?
In januari  ouders geworden van een heerlijk mannetje en m'n vriend is afgelopen woensdag 45 geworden en heeft voor zijn verjaardag een superkado gekregen, onze tweede is op komst!
Wij ervaren het niet als een nadeel maar denk dat het ook afhankelijk is van hoe je vriend zich voelt.
Je hebt mannen van 40+ die nog lekker actief zijn en mannen die het liefst na het werk de rest van de avond nutteloos op de bank hangen.
Maar het is prettig om de lezen dat er meer dames zijn met een oudere partner want merk wel dat mensen die graag zeiken het altijd even aan moeten halen als je verteld dat je een kleine verwacht oid.

Groetjes Cora

@RimkeS: wat je zegt over de kwaliteit van het zaad gedurende de jaren is niet geheel waar. Ik geloof dat  na zijn 45e de kwaliteit af zal gaan nemen. Ook mannen worden met de tijd minder vruchtbaar.

Hallo Dames,

Nou ik word helemaal happy, van jullie berichtjes. Blijkbaar had ik t ff nodig om te  lezen dat ik niet alleen ben!! Het is wat jullie zeggen  ze zijn zo oud als  ze zich  voelen. En die man van mij moet ik zelfs af en toe afremmen. Die rent zich de benen onder zijn lijf uit!

Dus we gaan maar weer hard klussen.. Volgende maand willen wij voor de ECHT gaan. Alhoewel deze maand hebben we dus ook een paar keer onveilig gedaan... Maar goed de kans is wel erg klein,alhoewel ik bij de 1e meteen zwanger was. T zou ons niet  zo heel  goed uitkomen, aangezien we in aug op vakantie gaan. Maar alles is welkom!

Mamma77, nee mijn man heeft ook geen kinderen uit het vorig huwelijk. Daar ben ik ook wel blij om. Al hebben wij veel vrienden waar dit wel het geval is en ook prima gaat hoor!

Grtjs!

Hoi meisje1985,

Volgens mij zeg ik niets over het afnemen van de vruchtbaarheid bij mannen maar over het feit dat zij ip hun hele leven kindjes kunnen verwekken...............

Gr. Rimke

Hoi Meiden,

Jullie mannen zijn nog jonge broekies hoor. De mijne is 55 en wij zijn heel hard aan het proberen zwanger te worden, ik ben 38. Mijn man heeft 3 volwassen kinderen uit een vorig huwelijk, dus hij weet waar hij aan begint en hij wil het net zo graag als ik!!

Je bent zo jong als je je voelt.........

Liefs Wietske

Terug
Bovenaan