leeftydsgenoten....(20jaar)

ik ben nathaly 20jaar oud... en eindelijk zwanger van ons 1e kindje...(sinds begin 7juli) na een miskraam en een hoop ellende worden mn vriend en ik eindelijk papa en mama.. mijn vriend is 22jaar oud en we wonen sinds begin mei samen in ons eigen huisje in eindhoven. omdat hij vanuit breda hier kwam wonen kent hij weinig mensen hier.... en de mensen waar ik mee omging voor ik hem leerde kennen hebben me op de een of andere manier laten vallen... zij wilde elk weekend 3dagen stappen....en ik wilde ook leuke dingen doen met mn vriend... dus dan ga je uit elkaar groeien.. vooral nu ik zwanger ben mis ik de vrouwendingen toch wel heel erg... je wil je ei kwijt (tjah die hormonen de hele dag haha) en als mn vriend werken is overdag zit ik helemaal alleen thuis...
ik zou het leuk vinden via deze weg iemand te vinden die misschien ook zwanger is of al een kindje heeft? en een vriend heeft die de mijne ene beetje kan redden van de knuffelberen en baby praat??haha
gewoon een vriendin in voor en tegenspoed... om samen leuke dingen te doen maar ook afentoe eens bij elkaar uit te huilen (en dat doe ik regelmatig nu maar dat blijkt erbij te horen haha) hobby's??hmmmz vroeger ging ik graag hardcorepartys af.. en nu bestaat mn dag vooral uit veel shoppen....en t huishouden doen.
 
Hoi Nathaly,

Ik kan me wel voorstellen hoe jij je moet voelen.
Ik ben 22 jaar en ben deze maand gestopt met de pil, als ik uitga van een gemiddelde cyclus van 28 dagen moet ik rond de 20 mijn nod hebben.
Erg spannend dus.
Mijn vriend is trouwens ook 22.
Als je zin heb om een beetje te mailen, dit is mijn adres:
linda_bentvelzen@hotmail.com

groetjes
Linda
 
Hoi Nathaly.

Ook ik kan me voorstellen hoe jij je moet voelen. Ik ben 22 jaar en ik ben nu net 6 weken zwanger. Mijn vriend is 23. Ik kan me voorstellen dat je je verhaal bij iemand kwijt wil. Heb jij het al aan je familie verteld dat je zwanger bent. Ook voor mij geld als je zin hebt om met me te mailen dan hoor ik graag van je. Mijn adres is meerminnetje18@hotmail.com. Nou ik hoop snel wat van je te horen.

groetjes Elianne
 
Je bent zo jong en dan zit je de hele dag thuis ??? Ook al was je niet zwanger geweest...meid je hoort te werken en niet alleen maar thuis te zitten. Het echte leven moet nog beginnen !
 
hoihoi
wat n achterlijke reacties (en natuuuurlijk weer anoniem)
voor je een oordeel over iemand velt moet je wel allesweten en niet zo dom lopen lullen heeftn iets met hormonen te maken maar met t feit dat ze zo kortzichtig zijn en leven volgens een standaart zoals je bent 20 dus moet je werken pfff lekker laten gaan
als je wil mag je mij ook wel toevoegen op je msn hoor ik ben 21 en verveel me kapot ik zit ook thuis (want ik heb verlof!!!) ben nu 35 weken maar als t je niets uitmaakt mag je me toevoegen mijn msn is tummietum50@homail.com
groetjes yvon
 
Terug
Bovenaan