leeftydsgenoten....(20jaar)

Tja,het nadeel van dit forum is dat er altijd van die mensen tussen zitten die het allemaal denken te weten!!
Trek je daar vooral niks van aan dus.Ik kan je wel begrijpen hoor,ik was ook 20 toen ik de eerste kreeg en de meeste meiden zijn dan inderdaad nog druk met stapppen en vriendjes.
Buiten dat,wie zegt dat je hoort te werken??? wat een domme opmerking is dat zeg!! Als je voor kinderen kiest vind ik het juist heel goed dat je ook ECHT voor ze kiest en ze niet uit besteed omdat je moet werken...omdat de meeste te veel van alle luxe willen,mooie auto,uur huis enz...Geldt natuurlijk niet voor iedereen,dat even ter zijde...Maar ik ben wel van mening dat je keuze's moet maken,als je kinderen wilt moet je niet full-time werken...maar goed,dat is niet de issue hier!! Je zou wel naar zwangerschapsgym kunnen gaan,zover je lichaam dat toe laat natuurijk,zo leer je ook misschien wat mensen kennen die in de zelfde situatie zitten.
 
ik ben blij dat er mensen zijn met positieve opmerkingen :)

ik ga nog niet naar gym..
maar ben wel bezig om vanaf volgende week te gaan zwemmen...

ik wil zodra de baby er is..wel 1a2 ochtenden iets gaan doen...
telefoniste of iets dergelijks maar dat is wel mijn maximum...
ik wil niet van mijn moeder te hroen krijgen wat ons kind als 1e heeft gezegd of gedaan..
wil daar lekker heel veel zelf bij zijn...
voor je t weet zijn ze geen baby meer en heb je alles gemist...

bedankt voor je reactie!!groetjes nathaly
 
Terug
Bovenaan