<ul id="topic-10249782-replies" class="forums bbp-replies" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 30px 0px 0px; padding: 0px; background-image: none; list-style: none; font-size: 12px; overflow: hidden; border: none; clear: both; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><li class="bbp-body" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-image: none; margin: 0px; list-style: none; padding-bottom: 0px; clear: both; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-left-width: 1px; border-style: none solid solid; border-right-color: #eaeded; border-bottom-color: #eaeded; border-left-color: #eaeded; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial;"><div class="reply-wrapper" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; clear: both;"><div class="odd bbp-parent-forum-1000001 bbp-parent-topic-10249782 bbp-reply-position-7 user-id-10134499 post-10251752 reply type-reply status-publish hentry" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin-bottom: 0px; overflow: visible; padding: 10px 15px; background-color: #fbfbfb; height: auto; width: 333px; position: relative;"><div class="bbp-reply-content" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px; padding: 0px; clear: both;"><div id="ovn-bbp-quote-10251752" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; font-size: 17px;"><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">Hoi dames, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">afgelopen week eerste echo gehad (inwendig) dacht zelf dat ik 6,5 weken was. Tijdens de echo was er een leeg vruchtzakje te zien ben er zo verdrietig van had zo gehoopt dat er iets te zien was. Verloskundigen had het vruchtzakje gemeten en zij gaf aan dat ik 6,2 weken zwanger ben dus een paar dagen verschil. Ik mag over een week terug komen voor een vervolg echo. Ik ben zo bang dat er weer niks te zien is. De verloskundigen gaf me ook maar 15% kans dat er volgende week wel iets te zien is. Ook omdat in het vruchtzakje geen verdikking zat waar misschien toch het kindje nog kan zitten. Is de echo dan toch te vroeg geweest? Of moet ik me maar op het ergst voorbereidden? De hormonen gieren door me lichaam is echt zo gek. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">X vrouwke</p><p> </p></div></div></div></div>