Leeg vruchtzakje 6,2 weken

<ul id="topic-10249782-replies" class="forums bbp-replies" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 30px 0px 0px; padding: 0px; background-image: none; list-style: none; font-size: 12px; overflow: hidden; border: none; clear: both; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><li class="bbp-body" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-image: none; margin: 0px; list-style: none; padding-bottom: 0px; clear: both; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px; border-left-width: 1px; border-style: none solid solid; border-right-color: #eaeded; border-bottom-color: #eaeded; border-left-color: #eaeded; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial;"><div class="reply-wrapper" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; clear: both;"><div class="odd bbp-parent-forum-1000001 bbp-parent-topic-10249782 bbp-reply-position-7 user-id-10134499 post-10251752 reply type-reply status-publish hentry" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin-bottom: 0px; overflow: visible; padding: 10px 15px; background-color: #fbfbfb; height: auto; width: 333px; position: relative;"><div class="bbp-reply-content" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px; padding: 0px; clear: both;"><div id="ovn-bbp-quote-10251752" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; font-size: 17px;"><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">Hoi dames, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">afgelopen week eerste echo gehad (inwendig) dacht zelf dat ik 6,5 weken was. Tijdens de echo was er een leeg vruchtzakje te zien  ben er zo verdrietig van had zo gehoopt dat er iets te zien was. Verloskundigen had het vruchtzakje gemeten en zij gaf aan dat ik 6,2 weken zwanger ben dus een paar dagen verschil. Ik mag over een week terug komen voor een vervolg echo. Ik ben zo bang dat er weer niks te zien is. De verloskundigen gaf me ook maar 15% kans dat er volgende week wel iets te zien is. Ook omdat in het vruchtzakje geen verdikking zat waar misschien toch het kindje nog kan zitten. Is de echo dan toch te vroeg geweest? Of moet ik me maar op het ergst voorbereidden? De hormonen gieren door me lichaam is echt zo gek. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">X vrouwke</p><p> </p></div></div></div></div>

Hoi.
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Een week later was er bij mij wel wat te zien. Ik was minder ver zwanger dan dat ik had berekend..
Die week was erg lang maar het kan dus wel 

Hoi.
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Een week later was er bij mij wel wat te zien. Ik was minder ver zwanger dan dat ik had berekend..
Die week was erg lang maar het kan dus wel daarna nog een positieve echo.
Succes! Ik hoop voor je dat ze zich vergist hebben 

Ik ben nu 20weken zwanger.

Bij de eerste echo was er een gevuld vruchtzakje te zien. 2de echo was er een leeg vruchtzakje te zien. Dus een miskraam. Na 4 weken gewacht te hebben met spoed naar t zkh gestuurd ivm hevige buikpijn. Bij de echo bleek dat er gewoon een kindje groeide. Toen 10.5w. 
Mijn baarmoeder lag naar achter gekanteld waardoor de inhoud wss naar achter is geschoven zeg maar. 

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger heb met 6 weken en een dag een lege echo gehad. Kreeg de pillen al mee om het op te wekken. Maar had steeds wel bloedgeprikt om het hcg te controleren verdubbelde steeds maar niet binnen de tijd. Opeens was er een tweede vruchtZakje erbij. Deze was steeds niet gezien bij me vorige echo. Ik twijfelde en durfde nog niet de pillen te gebruiken mocht nog 1 keer bloedprikken 2 dagen later gedaan hcg meer dan verdubbeld. Dinsdag dus leeg vruchtZakje + nieuw klein leeg vruchtZakje. Vrijdag dus 3 dagen later zat er opeens een vruchtZakje met dooierzak en kindje met kloppend hartje. Dus wil er mee zeggen geef de hoop nooit op. 

Hoi dames,
Bedankt voor jullie reactie.
geeft me al weer wat meer hoop ??
Hadden jullie dat dan ook dat het vruchtzakje aan de binnenkant helemaal geen verdikkig had? 
Het is wel heftig zeg dat jullie meteen pillen mee kregen om het op te wekken zonder dat er nog een keer extra naar werd gekeken.
als er bij mij woensdag nog niks te zien is word ik doorverwezen naar een gynaecoloog voor een second opinion voor ik pillen mee naar huis krijg. Ze moeten dat protocol bij iedereen doen, dat zie je nu wel dat het wel goed kan zijn. 

Dikke kus vrouwke

Nee bij mij was niks geen verdikking te zien het leek dus echt niet goed. Maar twijfelde zelf. Daarom ook toen nog niet de pillen gebruikt 

@liekeg gelukkig dat je dat dan toen niet gedaan hebt. Maar ik vind het nog zo erg dat ze jou al pillen mee hadden gegeven. Ze zullen zich nu wel schamen zeker? Ik heb toch een beetje hoop nu nog. Morgen avond zal ik het weten. 

Terug
Bovenaan