Leeg vruchtzakje 6,2 weken

Ja ze belde me meteen later om excuses aan te bieden. Hopelijk heb je morgen toch nog een goede echo. En anders hopelijk snel weer in verwachting van wel een goede zwangerschap. 

Hoi @liekeg en @vio helaas was de echo niet goed :( vandaag moet ik naar het ziekenhuis waar ik dan gezien word door een gynaecoloog. Ik krijg medicatie mee om de miskraam optewekken. Ik ga nu even van het forum af. Misschien tot snel 
dikke kus vrouwke

Hoi vrouwke dat is geen leuk bericht. Heb het hiervoor gehad dus weet ook waar je door heen gaat. Doe je rustig aan.. en hopelijk is het bij jou weer snel raak van wel een goede zwangerschap. ( als je er tenminste aan toe bent) bij mij was het meteen weer raak dus geef het niet op. 

Spijtig om te horen.. zoals Liekeg zegt, hoop niet opgeven! Ik had een vroegtijdig "miskraam" en de maand nadien was het onmiddellijk prijs! We denken altijd allemaal dat zwanger worden zodanig natuurlijk is dat het vlot gaat, maar het tegendeel wordt helaas vaak ook bewezen. Sterkte!

Hoe vroeg was die miskraam @vio?
Ik ben dit nu zelf ook tegengekomen aan 4 weken. Wat een roller-coaster.. Op 1 week horen dat ik zwanger ben, dan plots bruinverlies dat evolueerde naar bloedverlies, dan horen dat hcg drastisch was gezakt naar ochgod 6. Ik voelde het meteen aan mijn lichaam dat er iets niet klopte, zelfs mijn borsten deden plots niet meer pijn of waren niet meer gezwollen. 
@vrouwke. Ik wens je heel veel moed, weet dat je niet alleen bent, ook al lijkt dat zo. Ik duim alvast voor de toekomst en een aangenaam verloop. 
Wij geven alvast ook nog niet de moed op.. 
Xx

@ gebruiker10170985 Maar dan had je een hele vroege miskraam. Is dat pas geleden? Waren jullie er allang mee bezig. Heb ook met 7weken een miskraam gehad. En daarna meteen weer in verwachting geraakt en nu bijna 16 weken in verwachting.

Terug
Bovenaan