Leeg vruchtzakje

<p>hallo</p><p>ik zit heel erg in de zenuwen.</p><p>ik ben 5 weken zwanger afgelopen zaterdag een inwendige echo gehad en bloedtest, op de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien en mijn hcg was hoog.</p><p>vandaag moest ik terug komen voor hetzelfde, de echo was niks veranderd en me hcg was weer hoger er werd mij verteld dat de kans dat het goed is groter is dan dat het mis is. Nu moet ik woensdag weer terug ik ben zo bang dat er weer niets te zien is☹️ Heeft iemand dit ook meegemaakt?</p>

Wat vervelend zeg! Ik snap dat je er zenuwachtig van wordt.Hebben ze wel een zwangerschapsring gezien? 
En is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap besproken? Ik wil je niet bang maken en heb geen idee wat er tijdens de echo gezien en besproken is. Maar normaal moet je bij 5 weken al wel iets, een zwangerschapsring of vruchtje. Sterkte! 

Zwangerschap ringen zagen ze ik zag zelf niks alleen een zwarte vlek.
ik moet ook terug komen over 2dagen omdat ze zeker willen zijn dat het vruchtje erin zit ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik hoop zo dat het goed komt

Bij mij dachten ze buiten baarmoeder zwangerschap. Moest ook super vaak echo's laten maken en had pas bij 8 weken zekerheid.
Ook eerst een vruchtzakje, toen een ring, toen een puntje en zo verder.
Hou er ook rekening mee dat ze nu nog niet kunnen berekenen hoe ver je bent. Ik bleek bijna anderhalve week korter in verwachting te zijn.
Ik zal voor je duimen,ik ben inmiddels dik 27 weken zwanger. Maar ik weet precies hoe ellendig deze onzekerheid is. Ik hield ook continu rekening met het ergste.

Bij mij dachten ze buiten baarmoeder zwangerschap. Moest ook super vaak echo's laten maken en had pas bij 8 weken zekerheid.
Hou er ook rekening mee dat ze nu nog niet kunnen berekenen hoe ver je bent. Ik bleek bijna anderhalve week korter in verwachting te zijn.
Ik zal voor je duimen,ik ben inmiddels dik 27 weken zwanger. Maar ik weet precies hoe ellendig deze onzekerheid is. Ik hield ook continu rekening met het ergste.

Dat ze een zwangerschapsring zagen klinkt positief, misschien ben je minder ver dan je zelf dacht?
fijn dat je snel al weer mag terug komen, duimen voor een goede afloop!

@gebruiker10066704
had je ook continue last van een drukkend gevoel in je onderbuik en af en toe steken?

ik hoop dat dat het is dat het gewoon nog te vroeg is dit is zo zenuwslopend ik hoop echt dat ze woensdag meer zien

Terug
Bovenaan