Leeg vruchtzakje

Ja ik had ontzettend veel buikpijn. Zo erg dat ik niet meer kon lopen of zitten. Vandaar het vermoeden voor bbz. Alleen bleken het mijn darmen en baarmoeder te zijn. Alles duwde elkaar in de weg. Neem aan dat ze bij jou op de echo ook naar de eierstokken gekeken hebben? Deden ze bij mij elke keer en daar zagen ze niets vreemds op. Ik had bij 8.3 weken een kloppend hartje maar achteraf was dat pas 7 weken.

Ik ken het gevoel, ik kan alleen maar zeggen dat het mijne wel een succes verhaal was. Maar goed er zijn ook slechte verhalen.
Hopelijk krijg je zeer spoedig definitief uitsluitsel, zoals ik aangaf duurde het bij mij ontzettend lang. 
Laat maar weten hoe het gegaan is woensdag. Sterkte!

Goedenavond, 

Helaas heb ik hier ervaring mee. Bij 7.5 week een inwendige echo omdat ze op een gewonen echo niets konden zien. Helaas ook een leegvruchtzakje. Omdat ik 4 weken eerder positieve test had wist ze het haast zeker dat het een leegvruchtzakje was. Ze geven gelijk naar de eierstokken gekeken en of het niet buitenbaarmoedelijk is. Week later moes ik terug komen voor een echo. Helaas was dit het zelfde als de eerste. En sinds de 1e echo ook licht aam bloeden. Na totaal 3 weken een miskraam gehad. Nu bijna 4 weken verder na de miskraam. In afwachting op een eisprong tot nog toe niet gehad en ook nog niet ongesteld.

Succes hopelijk zien ze temee toch wat goed op de echo.

Ik denk dat je je echt nog niet druk hoeft te maken.. 5 weken is echt nog heel erg vroeg hoor! En je hoeft echt nog niets te zien. Je kunt inderdaad ook minder ver zijn dan je denkt. Of heb je ovulatietesten gebruikt?
Ik heb zelf 1.5 jaar geleden een mk gehad. Er was toen met 5+5 weken ook alleen een vruchtzakje te zien echter verloor ik al bloed vanaf week 3. Met 6+1 een mk gehad en had direct een negatieve zwangerschapstest wat wilt zeggen dat het vanaf het begin waarschijnlijk al niet helemaal goed heeft gezeten.
Nu ben ik weer zwanger. Door ook hele hevige buikkrampen ben ik doorverwezen naar de gyneacoloog met 6 weken.. hier was enkel een vruchtzakje en dooierzakje te zien maar ze gaf aan dat het er goed uitzag voor deze tijd! Nu met 8 weken weer een echo gehad en was er een mooi kloppend hartje te zien. Ik snap je angst. Maar helaas is afwachten het enige dat je kunt doen momenteel en vertrouwen hebben. Dat je hcg oploopt en er al een vruchtzakje zit is erg positief..

Hey tess
nee ik heb geen ovulatietest gedaan na het verwijderen van mijn anticonceptie ben ik heel onregelmatig ongesteld geweest, de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16juli.
ik hoop ook echt dat het goed komt Maar ben zo bang dat er woensdag weer niks te zien is. Met mijn buik gaat het ook al beter

Terug
Bovenaan