Leeg vruchtzakje

Dag meiden,

Ik ben vandaag 5 weken zwanger en heb nog eigenlijk geen symptomen. Nu heb ik verhalen gelezen over een leeg vruchtzakje en ik kan nergens vinden of dit een veel voorkomend is.

Ik ben enorm onzeker en ik kan gewoon totaal niet genieten van mijn zwangerschap.

Heeft iemand enig idee hoe vaak dit voorkomt.

Is dit een normale gedachtengang of ben ik compleet gek aan het worden hihi. Ik ben nl. Zwanger geworden door clomid en ik ben gewoon bang op nog een teleurstelling.
 
Ik snap je hoor! Heb zelf vorige week donderdag een echo gehad en alleen een vruchtzakje gezien zonder vruchtje nog, me gyn zei er verder niks over alleen dat het nog te vroeg was dus moet over 2 weken terug komen en dan kijken ze weer. Ik vroeg nog of het normaal was rond deze tijd en ze zei van wel. Toch ben ik nog steeds ongerust maar ik denk dat we dat allemaal wel hebben. Heb je zoiets al eerder mee gemaakt dat je er zo bang voor bent?
 
Nee dit is mijn eerste zwangerschap. Ik heb een behoorlijk vervelende tijd achter de rug met duphaston om een menstruatie te krijgen en Clomid om een eisprong te krijgen. De eerste ronde Clomid sloeg niet aan en de 2e wel met deze zwangerschap tot gevolg. Mijn vriend zegt ook je leest te veel dat is ook wel zo, maar de meeste meiden zijn met week 5 al ziek, zwak en misselijk en ik ben alleen een beetje moe en ontzettend zere tepels.

Ik kan nu alleen nog maar (af)wachten en dat vind ik zo erg.

Hoe ver ben je?? Ik hoop voor de dat je de volgende echo een mooi vruchtje ziet met een kloppend hartje!
 
Ik heb verder ook weinig klachten hoor, indd de zere tepels en iets moeier dan normaal en heel soms misselijk. Maar de horrorverhalen van overgeven en dood ziek zijn nog totaal niet haha. Ik denk dat je je nergens zorgen om hoeft te maken. Al blijft het altijd spannend. T komt vast goed! Ik ben nu een week of 6, maar vorige week donderdag dus een echo gehad met alleen een vruchtzak omdat het te vroeg was om meer te zien dus zeker weten doe ik het niet. Mijn cylus is ook niet gelijk omdat ik een half jaar geleden een oparatie heb gehad en me eileider verwijderd is. Het is ook allemaal afwachten maar ben ook doods bang hoor, probeer het alleen niet de overmacht te krijgen want stress is net zo slecht voor je.
 
Ik snap het hoor, de onzekerheid is gewoon killend. Probeer anders of je eerder kan, maar onthoud wel dat als je te vroeg gaat het ook kan zijn dat ze dus nog niks zien zoals bij mij en dan kan de onzekerheid alleen maar erger worden. Vandaar dat ze ook zo lang wachten. Om onrust te voorkomen. Succes en t komt vast allemaal goed :)
 
Terug
Bovenaan