Leeg vruchtzakje

Hi Emylai, gefeliciteerd met je zwangerschap. Onzekerheid hoort erbij, maar het is zonde om daardoor niet te kunnen genieten.

Niet iedereen iedereen heeft last van heftige symptomen. Alleen zere tepel en moe is heel normaal zo vroeg in de zwangerschap. Bij mijn eerste heb ik 9 maanden geen enkel symptoompje gehad, behalve een groeiende buik ;-). Nu 26 weken zwanger van de 2de en heb echt bijna overal last van. Ik hang nog steeds minstens 2 nachten per week boven de wc pot, brandend maagzuur, moe, bekkenpijn, etc. Geloof me, ik zou tekenen voor nog een symptoomloze zwangerschap. "Be careful what you wish for".

Anna X
 
Hallo Emylai,

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik had in het begin van de zwangerschap ook alleen maar pijnlijke tepels en moe hoor. Later zo nu en dan overgeven, maar zeer weinig kwaaltjes.

Nu inmiddels alweer 24 weken zwanger. Kwaaltjes hoeven niet altijd voor te komen :)
 
Dankjewel erg lief van jullie. Ik denk dat ik vandaag de gyn bel in de hoop dat de echo voor dat weekend plaats kan vinden ipv na het weekend.

Jullie verhalen geven mij wel wat meer hoop!

Dank daarvoor!!
 
Zojuist met de gyn gebeld en die geeft aan dat het inderdaad veel voorkomt, maar dat het ook kan zijn dat ik niks voel.

Ik kan vrijdag 3 februari terecht als het er nog zit :-D
 
Ken de onzekerheid, heb ook mijn eerste echo 6 februari.. zo spannend

heb ook alleen mega gevoelige tepels, moe en geen eetlust.
 
Nou ik heb sinds vandaag een enorme zware maag alsof ik een steen heb gegeten, maar totaal niet misselijk ofzo. Daar hoop ik stiekem op, want dat heb ik misschien iets meer een gevoel van zwanger zijn.

Totaal geen eetlust heb ik ook idd. Als ik eenmaal eet gaat het opzich wel.

Succes met je echo! Hoop op een goede!
 
Terug
Bovenaan