lees dit AUB,iemand ervaring??

Pff, herkenbaar... mijn dochter is pas  4 weken oud  (en ik heb dus nog de hoop dat het binnenkort op houdt) en wil 's nachts ook alleen maar bij mij slapen en veel eten. Ik breng dus de nachten zittend door (fijn voor je rug kan ik je zeggen).
Overdag slaapt ze wel in bed dus daar ligt het niet aan, inbakeren geprobeerd maar heb haar nog niet eerder zo hard horen huilen als toen! , laten huilen... heel leuk idee maar na anderhalf uur vond ik het toch echt niet zinvol meer, rust & regelmaat...ik doe niet anders, al verschillende homeopatische oplossingen van de verloskundige geprobeerd... zero resultaat. Kortom, we doen alles volgens het boekje, alle adviezen opgevolgd maar persoonlijk denk ik dat TIJD de enige oplossing is. En hoelang?? Misschien maar goed dat ik het vantevoren niet weet...

De enige tijd dat ik een beetje mag slapen is 's ochtends van pakweg half 7 tot n uur of 10. Dan slaapt ze wel weer in bed. Dikke pech voor mij want ik mag om half 8 op staan omdat onze oudste naar school gebracht moet worden :-( De rest van de dag heeft ze nog geen regelmaat en eet 12 a 13 x per dag dus dan komt slapen er ook niet van. Ben dus gewoon helemaal 'op'.

Helaas heb ik dus ook geen oplossing voor je maar wellicht voel je je nu wat minder alleen (want o wat kan ik me 's nachts enorm eenzaam voelen, jij ook?).
Als je afentoe ff je hart wil luchten (= ongegeneerd klagen), mail me gerust, wellicht helpt dat een beetje: marieke_vanweert@hotmail.com

Ik hou ook met spanning dit topic in de gaten. Wellicht komt de gouden tip??

ik heb hetzelfde gehad mijn zoontje sliep ook niet en was elke keer aan de borst in slaap aan het vallen ook ik dee stiekem speen in zijn mond maar hielp niks ik heb toen een tuk doekje gehaald en twee nachten bij mij tussen de borsten neergelegd daardoor kwam mijn geur eraan daarna heb ik het doekje naast het neer gelegd vlak bij zijn neus   ik kan je vertellen hij draaide zijn hoofd naar het doekje en hij viel als een blok in slaap .
hij is nu 15 maanden en hij slaapt er nog mee is dit misschien een tip groetjs marijke succes

quote: jossili schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2008 20:14:15'));

hallo,ik weet dat deze topic niet hier hoort,maar mischien dat jullie   goede tips voor mij hebben.
mijn baby van 4 maanden,wil allen met mij in bed slapen,niet in zijn bedje,als ik hem in zijn bedje legt begint ie ontroostbaar te huilen,en hij wil ook allen met mijn borst in zijn mond in slaap vallen,zoniet kan het uren duren voodat ie gaat slapen,dit van allen met borst in de mond in slaap willen vallen vind ik HEEL erg zwaar en vermoiend.ik slaap amper,want als hij eventjes wakker is,zoekt ie gelijk de borst op,ik mis het zo erg om   al is het maar voor 1dag lekker te slapen,want hij was al vanaf begin best wel moilijke baby.hij is in de dag echt klaarwakker,het lijk wel of hij   al vanaf   2 maanden de dag/avond ritme al wist.heeft AUB iemand tips voor? of dit ook meegemaakt?

Op zich is aan de borst in slaap vallen de natuurlijke plek voor een baby om in slaap te vallen, maar het kan WEL vermoeiend worden.

Ik had bij mijn cliffhangertjes heel veel aan de boeken van Dr. William Sears, die heel goed kan uitleggen hoe het zit met de behoeftes van babies en hoe je daar mee omgaat zonder er zelf aan onderdoor te gaan.
Hij heeft ook een wbsite vol met info: www.askdrsears.com

Succes en knuf voor je kleine!

Terug
Bovenaan