Lees nog wel maar van krabbelen komt niet veel...

Hoi Daan ,lees net mijn Hema stukje na jou reactie terug, moet er erg om lachen.
Beetje apparte manier om aan te duiden dat Vught geen heel klein dorpje is.
Maar goed het verschil in prijs is wel enorm zeg.
Wij moeten dan wel zelf voor luiers en voeding zorgen en het kdv is van  07.30uur tot 18.00uur geopend.Maar ja gelukkig hebben  wij maar een dag opvang nodig en ik vind het voor haar ontwikkeling leuk dat ze een dag per week daar is.
Al moet ze  nog wel heel erg wennen, komt vast goed als ze wat ouder is en meer kan.
Haar oudere zus vond het superleuk.
groetjes  Danielle mama van Roos 15-04-2003 en Linde 30-08-2006.

Hallo...

Kirsten! Ik herinner me jou ook hoor. Evy is toch kindje van je vriend...? En nog een jongentje toch...?

Mijn vriend heeft namelijk ook 2 kinderen uit een eerdere relatie.

Haha grappig he wat we allemaal onthouden... errug belangrijk blijkt wel!

En Danielle (met waarschijnlijk puntjes op de e maar die zijn spoorloos op laptop...)

heerlijk toch dat Roos het daar in ieder geval goed had! Linde vast ook!

Liefs

Ha die Kirsten!
Gaat goed met de andere kindjes.
Oudste (meisje, 8 jaar) vindt Evi erg leuk maar is uiteraard ook wel eens jaloers... want Evi woont natuurlijk wel fulltime bij papa en zij niet.... en op haar leeftijd er toch weer anders mee bezig. Maar ze is lief met de kleine.
Het mannetje,  5 jaar, vindt het allemaal prima en gezellig.
Zij zijn  1 weekend per 2 weken bij ons, bij jullie zijn ze vaker toch....?
Toch ook wel pittig soms voor jou, of niet?
En zijn die ukkies wel gewend ?
Groet!

Ja moeilijke leeftijd 8 jaar! Maar ik lees dat het over het algemeen wel goed gaat. Anders kun je de oudste ook met van alles mee laten helpen met Evi zodat ze het gevoel heeft dat ze heeel belangrijk is. Mee spullen van het bad klaarzetten. Flesje mee maken.. zoiets bijvoorbeeld.

Hier gaat het wel goed. De 2 oudste zijn er de helft van de week en het gaat echt heel goed. Evy praat alleen maar over Tyche. Op de ouderavond zei de juf dat Evy bijna elke dag iets verteld wat Tyche nu weer kan. Hartstikke grappig.
Hessel is heel beschermend voor zn zussen en hij vind Tyche ook heel lief maar ja, hij is nu ook 8 jaar en dat laat je natuurlijk niet aan je vriendjes zien!!

Ej.. ik ga nog even verder kijken op het forum. Fijne dag nog!

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan