Leien dakje...

ik sluit me helemaal aan bij bovengaande reacties

tuurlijk heeft lijn t ook weleens op de heupen of is floor ontroostbaar
maar we zijn idd gezegend met onze gezonde kindjes

kan me (gelukkig ) ook niet voorstellen hoe het zou zijn als 1 van mijn kindjes iets zou hebben

ik heb ook heel veel bewondering en respect voor de meiden die zich er toch doorheen slaan hoe moeilijk het is!!!
petje af!!!

liefs maurilla

Ja meid daar heb je volkomen gelijk in . Ik ben ook altijd weer blij dat ik denk gelukkig heb ik mijn kindjes nog en het gaat goed met ze.
Ze hebben ze allebei moeten reanimeren dan sta je er ook wel stil bij.
Milton heeft dan astma en heeft een huisstofmijtallergie maar het gaat goed met hem.

Ik heb ook de bewondering en respect voor de meiden trouwens voor iedereen opvoeden is geen makkie voor niemand niet.

groetjes lisette

Ja meid daar heb je volkomen gelijk in . Ik ben ook altijd weer blij dat ik denk gelukkig heb ik mijn kindjes nog en het gaat goed met ze.
Ze hebben ze allebei moeten reanimeren dan sta je er ook wel stil bij.
Milton heeft dan astma en heeft een huisstofmijtallergie maar het gaat goed met hem.

Ik heb ook de bewondering en respect voor de meiden trouwens voor iedereen opvoeden is geen makkie voor niemand niet.

groetjes lisette

Zulke problemen als Mariska en Hannah beschrijven zijn hier niet aanwezig, maar het geen concentratie hebben en de hyperactiviteit zijn hier in huis wel aanwezig, vind de opvoeding dan ook echt zwaar.
Zoals do schrijft dat ze het niet gewend is om constant te zeggen, nee mag niet, doe niet, laat dat...etc is hier de hele dag aanwezig.
Ik weet dat andere moeders het niet meer vinden kunnen, maar daniel gaat hier dan ook nog iedere dag echt een uur tot 2 uur in de box, om even rust te hebben en nog iets anders in huis te kunnen doen.
Soms zitten er hele goede dagen tussen en kan ik hem nog redelijk met afleiding de dag door loodsen zodat het nog beetje gezellig blijft.
Hier hebben we een steunpunt opvoeding bij het cb zitten en daar heb ik nu gesprekken mee, en zijn we aan het kijken hoe we de dagen en de opvoeding anders kunnen aanpakken zodat het wel lekker loopt.

Geniet er idd heel erg van dat het zo lekker loopt, ondanks de moeilijkheden hebben we wel een heel lekker kereltje gekregen.

Liefs Marina

Lieve lieve meiden, natuurlijk mag je blij zijn en genieten dat je een gezinnetje hebt die lekker loopt. dat is ten slotten wat we allemaal wensen en waar we kids voor nemen. Helaas maakt de natuur wel eens fouten en is je kindje soms anders dan anders en heeft het extra begeleiding nodig. Voor ons valt dit heel erg zwaar op het moment, en proberen we zeker veel naar de positieve dingen te kijken. En ik ben erg blij met dit forum want praten en nog een praten helpt om dit alles een plekje te gaan geven.

liefs van Mariska

Hoi Marina,

Vind het echt wel kunnen hoor de box!! ff een rustpuntje, wij hebben een plaat, die we in het kozijn van de speelkamer kunnen schuiven, net zo hoog als een traphekje.
De mijne is echt kei ondernemend en als ik met bepaalde dingen bezig ben zet ik hem daar, hoef ik even geen ogen in mn rug te hebben!
Ook de oudste 2 zeg ik wel eens blijf maar ff daar en als die plank er staat doen ze dat veel beter, soort herindering,,o ja..en dan hebben ze ook echt plezier, spelen ze super lief!(meestal,,haha)
Dus lekker doen hoor!

Gr MJ

Terug
Bovenaan