Lekkende borst, tips?

Hebben jullie tips voor lekkende borsten?
Net voor het eerst last van gehad (27+5).
M'n shirt en BH zat het in, BH zat vastgeplakt aan tepel, was gevoelig toen ik het losmaakte en nu brandt het nog steeds een beetje.
Gaat het ook gewoon goed uit de kleding?
Hebben jullie er last van of ervaring mee? Hoe voorkom je dat het in je kleding komt? Ik dacht al iets van inlegkruisjes of zoiets :-D hihi.

hoi hoi,

je kunt gewoon zoogcompressen gebruiken voor in je bh. (deze gebruik je ook tijdens borstvoeding) zijn daar speciaal voor. K heb er nog geen last van gehad,maar ik zou die gebruiken. K denk dat je het wel gewoon uit je kleding krijgt.

Groetjes daisy

Inderdaad zoogkompressen. Ik gebruik ze alweer een tijdje nu. Het gaat overigens wel makkelijk uit je kleding. Wel is het slim om niet te heet de douchen en 's nachts een bh te dragen. Dan wordt het lekken wel minder.

last van??!!! Lag net bij de Fysio voor mijn bekken en rug en net dus de bank nat gemaakt met dat stomme lekken....hoe bedoel je schaamrood op de wangen....

sorry hahahahahaha

Ik breek even in vanaf het juli forum. Ben nu 26 weken zwanger en heb er alleen in de nacht veel last van. Gelukkig overdag (nog) niet. Maar met BH slapen vind ik helemaal niks. ondanks wat grotere BH's blijft het knellen. Die zoogcompressen alleen in een strak shirtje lukt ook niet want die verschuiven toch als je je draait in bed. Zijn daar toevallig nog tips voor?

Hoi Marloes, ik draag al vanaf een week of 10 de BH hesjes van Tell Sell, weet niet precies hoe ze heten.
Ik heb overigens niet de originele, maar die van de markt, net zo goed, maar dan wel een stuk goedkoper. Die draag ik ook 's nachts.
Ik doe dat al zo lang omdat ik redelijk grote borsten heb (75 F) en veel last had als ze los "hingen" in de nacht.
Ik heb er voldoende steun aan, ook al moest ik in het begin erg wennen na beugelverslaafde te zijn ;-)
De borstcompressen blijven er ook heel goed in zitten, ik hoef ze niet eens vast te plakken.

Ik heb trouwens uiteindelijk die van Etos ingeslagen, heel fijn en geen vieze vlekken meer :-D

Binnenkort moet ik eens gaan kijken voor een voedings BH, bij ons in het dorp konden ze ze van de babywinkel gelukkig wel bestellen in grotere maten bij Noppies, want bij de Livera of Hunkemöller kon ik niet slagen.

@mariska De noppies vind ik heel weinig steun geven. Ik heb ook een grote maat (80 G) en ik heb hem 3 keer gedragen en heb er niks aan. Ik heb uiteindelijk de meegroeibh''s en voedingsbh''s van Anita. Die zijn wel een stukje duurder, maar hun geld dubbel en dwars waard!

Terug
Bovenaan