Lekkende borst, tips?

Het kan zijn dat ze besteld moeten worden. Maar ik heb ze bij de prenetal gehaald. Ook de babydump heeft anita en de betere lingeriezaak kan ze ook bestellen. Nu moet ik wel zeggen dat ik bij de oudste in het noorden van het land (met een weekendje weg) er eigenlijk niet aan kon komen en hier in brabant volop. Noppies heeft heel weinig stevigheid in de cup. En waarschijnlijk heb jij het daar net zo hard nodig als ik. Aangezien je een kleine omvang hebt en een grote cup. De soort stof is dan heel belangrijk. Of extra ondersteuning aan de zijkant. (heb zelf ook lingerie gemaakt, helaas tijdgebrek tegenwoordig hahahaha)

Ja inderdaad! Stevigheid gewenst, zeker als ze dalijk nog eens vollopen :-D Wat leuk, zelf lingerie gemaakt? Dan ben je heel handig! Wel fijn om dan iets te kunnen maken wat fijn zit en perfect past bij je outfit :)
Ik zal hier eens rondkijken en anders is een ritje naar Eindhoven zo gemaakt, lang leve de baby-dump!

Hahaha ik heb ze toen wel laten bestellen bij de babydump. (heb helaas al 3 maten versleten, Zit nu in de 85 H) Dus misschien een maatje groter bestellen? Ik weet niet hoe hard ze bij jou gaan, maar hier is het niet leuk meer. Had het bij de oudste ook wel en gelukkig is dat 3 maanden na de bevalling allemaal weer normaal. hahahaahah

Terug
Bovenaan