Lekker dagje voor de boeg....

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie? Met mij helaas nog hetzelfde maar goed.....dat even terzijde.
Vandaag (alweer) 17 weken zwanger!! Gaat toch best hard als ik me bedenk dat ik zeker over 20 weken mijn jongens mag vast houden :)

Vandaag een lekker dagje voor de boeg! Aangezien het hier behoorlijk rot weer is gaan mijn man en ik vandaag eens een gedeelte van het huis onder handen nemen.....omdat wij al zoveel baby spullen hebben, moeten we nu echt even orde in de chaos gaan scheppen (heb de laatste weken ook niet veel in huis kunnen doen) Dus....we gaan vandaag de woonkamer aanpakken! Gelukkig samen want ik ga het heeeeel rustig aan doen ;-)

Van de week maar een plannetje maken voor onze slaapkamer en de babykamer want ik heb toch wel enorme zin om dat schattige kamertje in orde te gaan maken, hebben jullie dat ook? Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Fijne dag! Liefs Lynn.

Leuk!! Hier ook een dagje relaxen, lig nu met mn zoontje op de bank 'Kikker' te kijken onder een dekentje. Heerlijk!!!
Ik vind t ook best hard gaan, ben bijna 16 weken en vond t bij mn zoontje veeeeeel langzamer gaan. Nu ook meer afleiding want we hebben de sleutel van ons nieuwe huis dus ik ben vooral druk met geld uitgeven zoals nieuwe kinderkamer voor ons zoontje, beddengoed shopppen, accessoires en marktpoaats afstruinen. Oh wat heerlijk dat bijna alles voortaan op internet kan!

Hoi Lynn,

Hier ook al regen. Bleuh! Jammer dat je je nog niet beter voelt. Ik ben nu 17+1 (wat vliegt de tijd hè?) en had gedacht dan te kunnen doen en laten wat ik wil maar ben zooo moe en heb pijn in mijn onder rug.
Ik heb 2 weken vakantie en wij gaan morgen beginnen met de babykamer. Het is nu meer een rommelhok dus eerst grondig opruimen. Leuk vooruitzicht! Zal blij zijn als het kamertje zover is want je breekt op dit moment in onze slaapkamer je nek over de babyspullen.
Vandaag ga ik het lekker rustig aan doen. Vanavond met een vriendin naar Marco Borsato in het nieuwe Ziggo dus heb een drukke avond voor de boeg. Ben benieuwd.
Jullie succes met opruimen enz. en neem tussen door even lekker de tijd voor een bakkie met iets lekkers. Zo wordt het opruimen toch nog gezellig.

Liefs,
Annet

Ik kruip zo mijn bed weer in. Heb een mega hoofdpijn...niet fijn
Man lief en kids zijn naar de kerk dus ik heb ff rust. Zelfs de oudste wilde naar de kerk na een zeer slechte nacht. ze had vannacht ontzettende oorpijn. zooo zielig!!!
En Verder doen we het heerlijk rustig aan.

Ik lig in bed... :-( het enige wat ik tot nog toe heb gedaan is overgeven, dus zal niet echt één geweldige dag worden...

Veel plezier en een fijne dag meiden! Lekker bezig zijn met relaxen, ontspannen, opruimen en babykamers en sibje, hoop dat de hoofdpijn snel wegtrekt... Beterschap :)

wat een fijn vooruitzicht, lekker rudtig aan wat rommelen in huis!! Kan ik ook happy van worden! Wij gaan ff op visite bij mijn schoonouders vanmiddag en verder lekker niks. dadelijk lekker tafel dekken en eten met ijn viertjes.

Verder rustig aan doen want merkgoed als ik druk ben dat ik meteen last heb van mijn bloeddruk, oftewel hoofdpijn en erg gammel..
Nog een weekje en dan gaan we op vakantie...Rust!!

Veel plezier vandaag!

liefs

Jepp hier in het hoge noorden ook regen!
Vanmorgen to 10 uur in bed gelegen(heerlijk), de wasjes even gedaan en strax ga ik even nr een vriendin omdat haar dochter 3 is geworden vandaag. Vriend-lief ligt op de bank en is niet fit(grieperig denk ik).

Fijne dag iedereen, x

Inmiddels is het hier droog, na een hele ochtend regen. We zijn naar bambini geweest, een indoor speeltuin. Thijs vond het geweldig.
Nu nog even rustig aan, over een uurtje moet ik gaan werken tot 22.30 uur.
De nieuwe meubeltjes voor Thijs komen 3 juli. Dus ook hier komende week werk aan de winkel om de studeerkamer leeg te maken.
Maar eerst dinsdag naar Soldaat van Oranje. Even een avondje met z'n tweetjes weg. Heb er zin in.
Fijne zondag!

Terug
Bovenaan