Lekker dagje voor de boeg....

Wijsj vanmorgen naar mijn oma, toen slapen met zijn allen. Lekkher zwemmen geweest en tien naar schoonouders frietjes gegeten....

Nu zwaar de pijpe uit!

Liefs

Hier het babykamertje al een deel leeg geruimd. Zo heel wat was weg vouwen. En vanmiddag is de oudste dochter met pas naar het bos gegaan op het paard. Ons beestje wordt ingereden en dat gaat super, dus toen het droog was, hup de paardrijkleren aan en het bos in.

Verder erg moe dus op tijd het bedje opzoeken.

@peet ik heb van een collega gehoord dat soldaat van oranje erg mooi was. Veel plezier.....

Hahaha, bij jullie de nesteldrang ook vroegtijdig begonnen? Hebben vanmiddag de keuken opgeruimd/gepoetst en dat werd ook wel ernstig tijd.

Gisteren bij Ikea wat babyspullen vast uitgezocht, maar nog niet meegenomen. Ik durf eigenlijk niet zo goed, ben toch stiekem bang dat er nog iets fout gaat. Twee mensen in mijn omgeving zijn een tweeling verloren, namelijk.

En je werk?

Nog een tweelingtip: ben ook lid geworden van het forum voor aanstaande tweelingouders op de site van de Nederlandse Vereniging voor Ouders van Meerlingen (NVOM). Absoluut de moeite waard!

We hebben vandaag ook een lekker dagje gehad. Beetje aangerommeld en alvast de spulletjes voor de vakantie bij elkaar gezocht. Na onze vakantie en Zeker ook tijdens onze vakantie kleertjes kopen want dan weten we of we een jongen of meisje krijgen en op zoek naar een kamertje voor onze dochter.

Hey meis

late reactie haha heb gister echt geen reet uitgevoerd, lekkere pyama dag hihi.

leuk he kamertje in orde maken! ben eerlijk gezegd zo blij dat ik dat al gedaan heb, moet er niet aan denken om dat nu te moeten doen met die beroerdheid. heb behangen, geverfd en meubels staan er ook al. enige wat we nog moeten is dekens en kleertjes enzo, en nog een plankje boven de commode

xxx

Terug
Bovenaan