Lekker en Gezon Eten

Heey Lady's

Wat vinden jullie ervan om hier recepten uit te wisselen?? Ik ben laatste tijd zo fantasieloos wat koken betreft. Elke dag weer hetzelfde...WAT GA IK KOKEN!!

Als jullie iets lekker weten, plaats het dan hier :)

Groetjess
 
uhm ik heb zo een beetje het zelfde probleem ideetjes zijn een beetje op.en iets nieuws proberen heeft ook niet veel zin want ik heb zo een vent die geen fuck lust:):)en liever gewoon dingen eet wat die kent.
 
Die van mij ook!!! Hij is echt suuupeerrrlastig! Van alle gerechten die ik kan maken lust hij er maar een paar van, dus die kook ik ook altijd. Ik begin het zat te worden. Elke keer hetzelfde...

Ik zou graag meer groente gerechten willen leren. Ik ben namelijk zo'n een die niet weet wat ze moet als er geen vlees in huis is..:(
 
lekker hutspot, zuurkool, andijvie, boerenkool, erwtensoep (er bestaat een recept voor snelle erwtensoep en die is nog lekker ook), goulash, wrap, tacos, verse tomatensoep, gezond en lekker.

Hahaha, ik heb niet altijd zin hoor om te koken, bv vanavond vis en ovenfrites uit de oven met spinazie :)
 
Voor manlief en de kids weet ik het vaak wel, probleem alleen is dat ik vaak niet weet wat ik voor mezelf moet maken. Ik heb verschillende voedselintoleranties en kan dus niet alles eten....
 
Terug
Bovenaan