Lekker en Gezon Eten

Hi Amina09,

Hierbij het recept van de pasta's, zijn heel simpel maar heel lekker en snel klaar, heb niet altijd zin om heel lang in de keuken te staan na een dag werken ;-)

-1 zak champignon roerbakmix (albert heijn)
- blokjes kipfilet
- 1 of 2 bakjes boursin cuisine met groene deksel
(ik doe er meestal 2 dan heb je iets meer saus aangezien mijn man een grote eter is)
-pasta

Pasta koken, de gezoute/gepeperde kipfiletblokjes in koekenpan of hapjespan bakken. Als de kipfilet gaar is, de zak met champignon roerbakmix erbij (ca.5-8 minuten) en als de groente gaar is de boursin cuisine erdoorheen roeren. Ik schep de pasta en saus niet door elkaar heen, doe eerst de pasta op mijn bord en dan de saus eroverheen. Eet smakelijk ;-)

Hier nog een recept, die vind ik zelf ook heel erg lekker en is zo klaar.

- gerookte spekblokjes
- 1 groot pakje boursin kaas
- 1 groot bakje creme fraiche
- fijn gehakte spinazie (ik neem altijd de spinazie uit de vriezer van iglo, dat zijn deelblokjes a 450 gr)
- pasta

Pasta koken, spinazie in pan laten ontdooien, spekjes in koekenpan/hapjespan bakken totdat deze gaar zijn, spekjes + vet uit de pan halen, de inmiddels ontdooide spinazie in diezelfde pan doen, boursin + creme fraiche erbij totdat het gesmolten is, spekjes er weer bij en klaar is de saus! Ook dit serveer ik apart van elkaar. Heb nog een paar pasta recepten voor als je deze niet lekker vindt haha. Ben benieuwd ;-)

Succes!

Liefs

 
Terug
Bovenaan