lekker in mij coconnetje

Ik geniet deze keer echt van deze laatste weken. De vorige keer kon ik niet wachten tot Amber ter wereld kwam. Natuurlijk was het fantastisch om haar vast te houden en te leren kennen. Toen ze er eenmaal was keek ik jaloers naar elke zwangere vrouw in het besef dat zwanger zijn veel leuker was dan ik dacht! Ik miste het ontzettend. Ondanks de pijn en de ongemakken concentreer ik me nu op iedere beweging van de kleine jongen. Nu alles zo'n beetje klaar staat, kruip ik alvast in mijn baby coconnetje. Heerlijk!
Ik zou zeggen tegen iedereen: leef bewust, voel de warmte van dit bijzondere intieme contact en veel succes en plezier bij de bevalling!
Ik hoop dat het voor iedereen een fantastische ervaring wordt!

Ik geniet zeker van die kleine in mijn buik, maar die weeën die niks doen kunnen me gestolen worden....
Of kom, of laat me lekker slapen hahaha.
Geniet van je coconnetje. Nog beetje geslapen?

Liefs

Hahaha, leuk zijn die nep weeen he. grrr. Ach het is al een aantal nachten raak. Maar ik was inmiddels al gewend aan het wakker liggen dus heel veel verschil maakt het niet. Doet me wel weer denken aan mijn 3 dagen iedere 6 minuten weeën voordat de echte ontsluiting begon de vorige keer. Dan ga ik toch wel weer een beetje zweten hahaha.
Nou ik hoop dat je een leuke of rustige nacht krijgt!
En anders zie ik je wel weer rond een uur of 3 online

Terug
Bovenaan