lekker in mij coconnetje

Ik sliep toen net. Ik dacht als ik nu eens laat ga slapen wie weet ben ik dan zo moe dat ik er doorheen slaap. Had de nacht nog resultaat? Of alleen maar nog grotere wallen onder je ogen?

Haha alleen maar nog grotere wallen. Het blijft wel weer krampen, alleen niet zo heftig en regelmatig als afgelopen zaterdag. Ben vannacht de slijmprop verloren, misschien dat dat met de pijn te maken had?
Lijkt wel of ik soms beenweeën heb.
Nou ja, zolang ik nog helder ben en de krampen te verdragen, is manlief lekker op zijn werk. Mijn broer komt straks paar uur mijn dochter bezig houden en de grote boodschappen halen, dus ik kan lekker rustig aan doen vandaag.
Heb je wel goed geslapen vandaag?

Liefs

Jee, Reneke het rommelt wel heel erg bij je. Ik kom hier steeds even kijken of er nog nieuws is.
Wanneer moet je weer naar de vk/gyn?
Hier is het de laatste tijd heel erg rustig, de baby beweegt nog wel genoeg hoor, maar niets geen voorweeen. Het enige wat mij wakker houd is een fikse verkoudheid, hoesten en keelpijn, ik voel me best zielig nu, hahaha.
Emma en Renske zijn in de 39ste week geboren en daar ga ik nu ook wel weer van uit, dat is dan vanaf volgende week.
Sprak ik gisteren iemand die 4 kinderen heeft, de eerste 3 keurig op tijd/iets eerder, nummer 4 met 42 weken!!! Wat, daar zit ik niet op te wachten!!!! Het is zo spannend allemaal.

Hahaha ja maar niet al teveel uitgaan dat de beeb volgende week al komt, dat is zo'n teleurstelling als het niet zo is!
Ik mag morgen weer naar de vk, hopelijk kan ze me strippen en is dat genoeg om lekker aan de gang te gaan.
Nu is de schoonmaakster bezig, dus heb wel een lekker schoon huis straks hahaha.

Probeer beetje uit te zieken, want zolang je ziek bent komt er ook geen kind. Dan moet je lijf eerst die virus eruit krijgen voor die energie genoeg heeft om een bevalling aan te kunnen.
Had vriendin van me vorige keer.
Beterschap meis....

Liefs

Terug
Bovenaan