Lekker kopje koffie

Ha, ha, wat grappig! Was Laura juist niet een moeizame drinkster??
Dan weet je nu wat je fout hebt gedaan. Wie geeft z'n kleintje dan ook die stomme babymelk als er zoiets lekkers als een bakkie koffie bestaat

Groetjes, Karin
Mama van Christian (15 weken)

Tja, hoe dom kun je zijn als moeder, koffie is natuurlijk veel lekkerderder! Wie weet eet ze ook wel geen potjes, maar wel biefstuk, kreeft en Chili con carne . We zullen wel zien..

Groetjes Ilona

Whahahaha! Chili con carne! Met dit weer!

Nee, lekker maaltijdsaladetje. Visje van de BBQ. Jummie!

Tja, sommige kinderen gaan echt beter eten als ze vast voedsel krijgen. Mijn zusje dronk tot 9 maanden aan toe nooit meer dan 90cc per fles, dus kreeg iedere nacht ook nog 2 nachtvoedingen. Groenten en fruit bliefde ze ook niet. En toen kreeg ze een keer een lange vinger. Hap, hap, hap, weg vinger. En zo 3 achter elkaar. En toen ze besloten had dat eten eigenlijk best lekker was, lustte ze op eens alles...  Dus wie weet?

Groetjes,

Eveline

Tja, vanmorgen ging er zonder probleem bijna een hele fruithap doorheen (gemengd met Liga)! Opeens wilde ze het eten, dus er is nog hoop voor ik haar eten bij sterrenrestaurants moet gaan halen. Ik ben benieuwd hoe de wortelen er vanavond in gaan. Hoe doen jullie dat trouwens met de fles als je al groente geeft? Krijgen ze dan een halve fles of gewoon een hele en kijken hoe veel ze drinken? Ik ben benieuwd...

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Oh, ik zie dat je het al gezien hebt...ik zit langs je heen te praten.

Volgens mij is het niet de bedoeling dat ze minder melk krijgen, hoor. Nog een hele tijd niet. Melk mag nog zoveel ze wil zo lang het maar niet boven de liter uitkomt. Dat is nog het hoofdvoedsel, fruit heeft niet zoveel calorieën.

Ook Esther wil graag haar fles na het eten (vanavond bloemkool en daarna danoon)...misschien hebben ze gewoon dorst?

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan