Lekker naar Centerparcs (maar wel een hele volksverhuizing!)

Hoi meiden,
wij gaan woensdag lekker naar Centerparcs (Drenthe), tot en met maandag. Maar jeetje wat een volksverhuizing en dan hebben wij nog maar 1 kind!!!
Ik heb voor Daniëlle al een klein koffertje gepakt die vol zit met kleding en speelgoed, dan zitten de luiers nog apart.
Dennis en ik gaan proberen om 1 koffer te delen. (als dat maar lukt, alleen mijn beutycase is al een hutkoffer, hahaha, shampoo, föhn, make-up, noem maar op!)
En om een beetje de kosten te sparen willen we ook nog wat boodschappen meenemen.
Ach gelukkig hebben we een grote auto!
In ieder geval lekker een paar dagen heerlijk genieten, nu even duimen voor mooi weer,
groetjes van Sonja

hoi hoi

wat een fijn vooruitzicht en we krijgen geloof ik ook nog mooi weer.

hihihi ik heb ook altijd te veel spul mee dus kan me er helemaal in vinden,de vorige keer dat wij een weekendje weggingen hadden we zelfs anouk haar eigen ledikant bij ons(ze vertikt het om in een campingbedje te slapen).gelukkig hier ook een ruime auto dus ja...

veel plezier!!!!

waar gaan jullie heen???(of stond dat er al bij)

gr petra

Hoi Sonja,
Ik duim voor mooi weer voor jullie! Wel erg he wat je moet meeslepen. Wij gaan bijna op vakantie en het aantal luiers..... pffff echt te gek... 3 weken op een boot en niet willen wassen... Ik denk dat ik er niet aan ontkom.
Gaan jullie ook nog iets speciaals doen in Drenthe? Hunnebedden kijken of zo?
groetjes Maris

Hoi,
ja denk wel dat we nog even gaan rondkijken in de omgeving. Maar volgens mij is het wel een leuk park (Huttenheugte of zoiets). Er is ook een kinderboerderij bij en daar is Daniëlle gek op en een zwemparadijs natuurlijk dus dat is ook lekker.
Ach we zien het allemaal wel en misschien dat er vrijdag nog 2 vriendinnen van ons komen dus da's ook gezellig.

Groetjes weer.

Oja, ik hoop trouwens wel dat ze een beetje slaapt in het campingbedje want wij gaan echt haar ledikantje niet meenemen hoor, dat pas dus echt niet in onze auto.
Vorig jaar heeft ze heerlijk geslapen in een campingbedje maarja toen was ze nog wel een stuk kleiner natuurlijk, ach we zien het wel, al ze echt moe zal het lukken denk ik. . . .

Hee hoi!

lekker zeg een weekendje weg! En huttenheugte is een mooi park hoor! woonde er vlakbij en mijn schoonouders zelfs in het zelfde dorp. We gingen er eerder wel eens speciaal zwemmen.
Enne je kunt natuurlijk altijd nog een dagje naar de dierentuin in emmen gaan! of naar kabouterland in exloo (www.kabouterland.nl)

Groetjes Alberdien

Hoi Sonja,

Alvast veel plezier!!!! Wij zijn een paar weken geleden nog een weekend in Drenthe geweest (Landal Park) en hebben heerlijk genoten.
Wij zijn toen ook naar Kabouterland land geweest in exloo, was wel lachen!!!! Is ook niet zo heel groot dus goed te doen!!

Nou ik zou zeggen lekker genieten!!!!!!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan