Lekker naar Centerparcs (maar wel een hele volksverhuizing!)

Hoi Sonja,

Precies zoals je zegt: Een hele volksverhuizing en nog maar 1 kind!
Over een paar weken gaan wij een week naar België. Campingbed, matras, kinderstoel en buggy, nou dan zit de zuto al aardig vol. En ook ik ben van ze zuinig, dus een krat boodschappen moet ook nog mee. Twee tassen met kleren (één voor Bas en Eva samen en één voor Jeroen en mij samen). Vier toillettassen, mijn eigen hoofdkussen en dekbed (anders slaap ik niet). Ik ben ook altijd diegene die de auto op dit soort momenten inpakt, want Jeroen lukt het nooit. Ik hoop maar dat het zal gaan passen.
Toen we vorig jaar naar Italië gingen (3 weken), gingen ook de fietsen van Jeroen en Eva en de fietskar mee. Dakkoffer op de auto.....

Haha, wat een onderneming eigenlijk.
En toch heb ik er weer zin in. Een week vakantie, lekker met z'n vieren weg!

Ik ga voor jullie duimen voor mooi weer.
Groetjes, Karin

Ben benieuwd hoe het is geweest en of je alles mee hebt kunnne krijgen!!! Maarre met 1 kindje valt het toch allemaal nog wel mee?

Wij gaan begin september een week in Nederland op vakantie en dat wordt echt een hele volksverhuizing. Veerle is dan ruim 2 en haar 2 broertjes zijn dan 7 maanden. Dussssss duowagen, buggy, 2 campingbedjes (ik ga ze huren op het park). Enne aan boodschappen meenemen begin ik echt niet hoor!! Ben al blij als wij er ook bij kunnen in de auto, ik vrees dat wij met onze beide auto's gaan.

Groetjes, Floor

2 auto's hoezo? Je past er met je uber snel afgetrainde lijf prima tussen hoor hihihihi. Ach joh dan ga je toch gewoon naar het hof van saksen? Dat weekendje weg moet er ook nog eens van komen he. Ik zag in 1 van die mamablaadjes iets leuks in zeeland. Van die houten huisjes op het strand.   Tot zondag!

lfs ing

Terug
Bovenaan