lekker recept (?)

Ha Kirsten,

Ik ga er maar even vanuit dat je recepten zoekt die ook geschikt zijn voor kinderen?

Komt ie: bietjesstampot (heeel makkelijk uit een potje met een beetje puree erbij) doet het hier aardig. Sperzieboontjes met rijst en vis vinden ze allebei heerlijk, de spinazielasagne van Knorr eet Gijs nog liever dan pannekoeken, en wat ook favoriet is: kip met paprika, sjalotjes en erwtjes, flinke lepel boursin cuisine erdoor en serveren met rijst.

Mijn kinderen zijn nogal dol op rijst en pasta geloof ik......

Mocht je nou écht eten bedoelen, dus voor de grote mensen alleen, dan hoor ik het wel.

Groetjes
Susan

Dit komt uit het opperdepop recptenboek van de AH is echt super lekker voor het hele gezin.

Gehaktschotel met puree

ingredienten:
500g aardappels
200g wortels
250g kastanjechamps
1 ui
1 teen knoflook
350g rundergehakt
2tl provinciaalse kruiden
250ml gezeffde tomaaten (pak)
50ml melk
2el paneermeel
20g boter in klontjes

Zet de oven op 200c
kook de aardappels en wortels samen in een pan 15-20 min
Bak in een koekepan, ui, knoflook, champs voeg daarna het gehakt en de kruiden toe. Voeg de gezeefde tomaaten toe en laat nog 2 min prutellen. Gooi dit prutje in een ovenschaal.
Stamp de wortels, aardappels en melk tot een puree en verdeel dit over de ovenschaal. En tot slot paneermeel en klontjes boter erover.
15-20 minuutjes in de oven en klaar

eet smakelijk

liefs Pauline mv kasper

Alle recepten zijn welkom.
Met of zonder kinderen zeg maar..

De lasagne loopt hier ook erg goed en ik heb ook een pasta/rijst kind.
Ga eens aan het proberen hoor!

Bedankt maar stuur me nog meer!

Groetjes Kirsten

mmm Pauline,

Die van jouw lijkt me ook lekker. Ik ben namelijk ook wel van de ovenmaaltijden.

Groetjes

Oh ja de opperdepop hebben wij ook. Goed idee om die weer eens open te slaan binnenkort.

Ik haal nog wel eens een recept van www.webchef.nl
Je kunt zoeken op woorden als "wortels", maar bijv. ook "indisch" of "ovenschotel".

Rijst en pasta gaan   hier ook goed (bijv.ham en roomsaus, zalm en tomatensaus). Gisteren kip tandoori (pakje), lustte meneer ook graag. Favoriet is hier wel de zelfgemaakte   pizza. En we aten vaak rijst met ajam pedis en sambal goreng boontjes, maar dat is voor Julian nog te scherp, dus dat eten we al een tijdje niet meer.

Stamppotten en maaltijdsoepen doen het bij Julian   goed. Kijk maar eens op die website, dan doe je vast ideeen op!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan