Lekker vroeg wakker op de zaterdag. . . .

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen Dames,

sinds kort heeft Daniëlle 's ochtends niet zo een zin meer om door te slapen. Normaal gesproken werd ze zo rond de klok van 9:00u wakker (soms zelfs 10:00u). Maar vanochtend werd ze bijv. al om 6:15u wakker en dan bedoel ik ook echt huilend wakker, niet dat ze nog even lief gaat spelen in dr bed ofzo.
Vanochtend eerst nog even getroost en terug gelegd, toen sliep ze wel weer even verder maar om 7:00u was ze weer aan t huilen. Toen heb ik haar er maar eruit gehaald en nu zit ze met een broodje in de box.
Mn vriend vind dat ik haar moet laten liggen maar dat vind ik nergens voor nodig, dan maar vroeg op, heb ik ook nog wat aan mn dag.

Hoe laat worden jullie kleine boefjes wakker?

Groetjes van Sonja

Hoi,

dat scheelt per dag en per kind. Onze middelste is een vroege vogel en altijd tussen zes en half zeven wakker, al zijn hele leven lang is dat zo. Stijn ligt nu nog lekker op bed maar wordt ook vaak al rond half zeven wakker. Hij kan ook weleens uitslapen tot tien uur.

De oudste kan ook lekker blijven liggen maar kan ook om zeven uur door het huis heen stuiteren hoor. Ach, ik ben zelf ook een ochtendmens.

Groetjes van Marloes

Goedemorgen!

Nou Jayden werd altijd rond 7 uur wakker, maar nu is dat ineens 8 uur geworden! En dat vind ik helemaal niet erg haha!
Alleen als ik moet werken dan moeten we hem rond 7 uur wakker maken, en gelukkig is ie dan altijd gelijk vrolijk, alleen door dat ene uurtje verschil is ie vaak rond 11 uur al wel weer moe.
Maar ik ben er nu ook wel aan gewend om rond deze tijden op te staan en soms is het wat vroeger dan de andere keer

xxxjes

anouk is meestal een uur of 8 wakker,maar het is ook wel eens half 9,maar ook wel eens 7 uur.ze gaat dan nog even liggen spelen,wat brabbelen.duurt het te lang dan hoor ik het wel.hahaha

gr petra

Marissa is alles tussen 9.00 en 10.30 wakker. Vandaag was het iets voor 9.00 uur. Maar we blijven altijd nog even met zijn 3en knuffelen op bed. Dus voor we beneden zijn

groetjes Linda

Het zal er ook van af hangen om hoe laat je kindje naar bed gaat. Mijn dochtertje slaapt meestal van 7 tot 7. Als was het vanochtend al 6 uur. Dat is iets minder!!

Hier was het groot feest vanmorgen want Jesse werd pas om 7,45 uur wakker
Normaal is de vaste tijd 6 uur hierzo....Dus helemaal toppie vandaag hihi..

Vandaag ook weer 7 uur, vind ik toch echt niet grappig op de zondag. . . .
Maarja morgen weer werken en dan moet ik om 5:15u opstaan da's nog vroeger!
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan