Lekker vroeg wakker op de zaterdag. . . .

Hoi,

Bas wordt altijd een beetje wakker van mijn man. Hij staat om 5.45 uur op om naar zijn werk te gaan. Daarna valt hij nog wel even in slaap, maar tussen 7.00 uur en 7.15 uur is hij dan toch echt wel wakker. Soms al eerder (rond 6.00 uur), maar dan geef ik hem alvast zijn papfles en dan slaapt hij daarna nog een uurtje. In het weekend, als papa niet hoeft te werken, dan slaapt Bas dus ook langer. Gister was het 8.15 uur. Heerlijk!

Mijn dochter was altijd een langslaper, maar nu ze naar school gaat en dus doordeweeks vroeg op moet, wordt ze in het weekend ook vak rond 7.30 uur wakker.

De 'regel' hier in huis is trouwens wel dat er voor 7.30 uur geen kind uit bed komt. Eva mag voor de tijd gaan lezen in haar bed en Bas krijgt wat speelgoed om zich te vermaken.

Groetjes, Karin

Maaike is meestal tussen 7.00 en 8.00 uur wakker. Dit is best te doen alleen op de dagen dat ik moet werken moet ze er om 7.00 uur uit en dan moet ik haar vaak wakker maken. Dat is wat minder. Ze is wel meteen vrolijk hoor maar ik vind het gewoon sneu dat ik haar dan wakker moet maken.

Groetjes
Inge

Nou hier nog zo'n ochtend peuter. Ik mag blij zijn als het kwart over 6 geweest is, was vandaag was het bijvoorbeeld kwart voor 6 :-(

Soms heeft ze een uitschieter maar later dan 7u wordt het nooit.. En zowizo is ze elke nacht rond 3u ook f wakker.

Ik ben jaloers als ik die late tijdstippen lees!. Maarja dat komt ooit vanzelf... dan komen ze op zondag niet uit hun bed voor 1200 haha.

Terug
Bovenaan