Lekker wandelen in het bos.. (foto's en filmpje)

Hoi mama's,

Afgelopen zondag was het zo'n heerlijk weer dat we een lekker stuk zijn gaan lopen in het bos. Kay vond het helemaal geweldig en heeft aan een stuk door gelachen en gekletst! We hielden hem amper bij! Tegen iedereen die hij tegen kwam stak hij zijn wijsvingertje op en zei dan met een hoog stemmetje "Hi".
Hij heeft er heel wat mensen mee aan het lachen gekregen! Hij moest er zelf ook steeds om lachen.. haha.. Op den duur werden we er enorm melig van haha.. Zet straks het geluid van het fimpje maar goed hard. Als je dat een hele wandeling hoort krijg je gewoon echt de slappe lach. Wat heeft ons kleine ventje die middag genoten.. en wij nog meer...

Hier enkele foto's..

Hihi,.. Mijn broek zit onder het zand maar  mijn koekje zal niks  gebeuren!

Waarom moeten jullie toch steeds zo om mij lachen?

Effe luchtje scheppen..

http://ess77.hyves.nl/fotos/164385351/0/pfK1/

Als ik mensen en dieren zie wordt ik enorm vrolijk en blij! Ik ging zelfs blaffen naar de hondjes hihi..

Vinden jullie kindjes het bos ook zo geweldig?

Esmé mv Kay

Wat weer een mooie foto's Esmé!
Delano vindt het bos ook helemaal geweldig,en heeft pret voor tien!
Wandelen vind ik zelf ook heerlijk dus mazzel voor hem,haha.
Heerlijk hè,zo'n frisse neus halen in de natuur!
Groetjes Tanja

Oja,hoe bevalt de keuken?
We zaten rond de zelfde tijd in de zooi door de plaatsing van de nieuwe keuken maar ben er zo ontzettend happy mee!

Groetjes Tanja

@Tanja

Keuken bevalt nog steeds super.. er staan foto's op forum en zal ze zo voor je uppe.
Heb jij al foto's? laat zien!!

@Cissy

Gave muts hè! Aan de binnenzijde zit heerlijk warm fleece en hij sluit mooi aan en zakt niet voor zijn snoet. Vind het hem ook erg gaaf staan!

@Tanja

Keuken bevalt nog steeds super.. er staan foto's op forum en zal ze zo voor je uppe.
Heb jij al foto's? laat zien!!

@Cissy

Gave muts hè! Aan de binnenzijde zit heerlijk warm fleece en hij sluit mooi aan en zakt niet voor zijn snoet. Vind het hem ook erg gaaf staan!

Ja ik vind hem echt helemaal toppie!!!

Terug
Bovenaan