Lekker wandelen in het bos.. (foto's en filmpje)

Hey dat is toevallig!!!

Leuke foto's heb je weer van je knappe vent! Dat HI zeggen ken ik ergens van! Hier in het dorp zitten altijd een stel oude mannen en die begroet Thomas ook altijd hartelijk! Ze kennen hem wel inmiddels. Thomas begroet echt iedereen. Als ik op de fiets zit ook haha echt lachen

Liefs Esther

Als Fabio bij ons in de zaak is en er gaan klanten weg, dan zegt Wilfred natuurlijk die mensen gedag. Meteen volgt Fabio dan met: da da !!!! en zwaait ie vrolijk naar de mensen!

Groetjes van Cissy

Wat is dat heerlijk he, genieten in het bos! Overal liggen nog blaadjes en je ziet die hummeltjes gewoon genieten van het feit dat ze nu lekker "los" kunnen lopen. Net jonge hondjes als de riem afgaat en ze lekker kunnen ravotten in het bos!

Enne, Esmé, Kay blijft een kanjer zeg! Mooie foto's!

Lisenka mv Tessa

He Esme

Wat heerlijk in het bos zeg. Wat fijn dat je dat in de buurt hebt.
Wij zitten hier vlakbij Heiloo en gaan met de twee grote jongens ook geregeld.
Eikels zoeken, denneappels en voetballen.
Met Chris zijn we  ook geweest. Hij wil buiten nog niet lopen...alleen binnen.
In de buggy is hij mee geweest en dan wijst hij alle bomen aan.
Zwaait naar ze en lacht. Super
En wat een super filmpje wordt je helemaal vrolijk van!
Lekker ventje heb je toch

groetjes Pascal

Wat een heerlijke foto's.
Het lijkt me echt super als ze zelf kunnen lopen. Ben vandaag nog even naar de stad geweest met Wieteke, maar dan wil ze continu aan twee handen lopen. Ze kan het nog helemaal niet alleen. Maar het lijkt me wel veel gemakkelijker! En gezellig zo!

Groetjes,
Geeske.

Hoi Hoi Esme,

Leuke foto's!
Alleen kan ik je filmpje niet zien omdatje profiel niet voor iedereen zichtbaar is. Wil je me accepteren als vriend, zodat ik het leuke filmpje ook kan zien? Ik stuur je een uitnodiging dan moet je maar kijken, als je het niet wilt, ook goed hoor!

Groetjes Sil mama van Pim en Jelle

Hoi Esme en Kay,
Helaas kan ik het filmpje  ook niet zien, maar de foto's zijn erg leuk! Super dat je  al zo goed loopt, Kay (Thom gaat ook nog niet los).
Groetjes Laura en Thom

Terug
Bovenaan