Lekker warm he!

Kunnen jullie het allemaal nog een beetje volhouden?
Hier gaat het redelijk.
S'morgens wat doen en s'middags met de beentjes omhoog!!
Succes de komende dagen het wordt bloedje heet!!

En wat vinden jullie trouwens van de naam Ziva voor een meisje??

Hey,

Hier aan de kust is het nog goed te doen :)
Vandaag was zelfs aangenaam te noemen!
Ben benieuwd hoe dat komende dagen gaat worden....

Is de naam Ziva trouwens al niet eerder besproken op dit forum? Ik heb al eens mijn reactie hierop gegeven iig!

Liefs,

T

Ik vind het ook een beetje te warm voor het lekkere. Ben de hele week al niet naar mijn werk gegaan, ik moet 2 uur in de trein incl. overstappen etc. Dat zie ik dus met dit weer niet echt zitten. Verder ook opgezwollen voeten en ga straks voor 2 nachtjes naar mijn ouders die het zwembad hebben opgezet, lekker!!!

Wij wonen in een flat in de stad, het is de hele week al 25 graden of warmer in huis...

Verder alles goed!

Hier gaat alles goed met de warmte. Ik woon aan het grevelingenmeer, dus altijd "wat" koeler dan verder in het land. Op mijn werk is er airco, dus ook daar is het goed vertoeven.
Badje staat sinds een paar dagen in de tuin, dat verkoelt echt. Alleen jammer dat zodra ik uit mijn werk kom het badje in de schaduw staat, want ik ben echt een zon liefhebster.

Vanmiddag lekker naar het strand!!!

PS. Ziva is een mooie naam :D

hey.,.
hier doe ik ook het meeste s ochtends want smiddags is het echt warm en staat de zon vol op in de tuin en is het binnen erg warm. en dan heb ik nog een zoontje rondlopen die ook lekker kan zeuren hihi.. hij zit nu in de ' ik ben 2 en zeg nee' fase:p dus erg vermoeiend soms.
maar goed. smiddags lekker met de voeten bij het badje waar meneer dan in zit en een waterijsje.. en eigenlijk toch ook wel zoveel mogelijk uit de schaduw. dan is het nog wel uit te houden..

op het strand kan ik eigenlijk niet meer lekker liggen en heb nu ook een strandmatje aangeschaft die wat dikker is misschien dat dit helpt om lekkerder te liggen. en anders eventueel een campingstoel( als ik daar niet doorzak met mn dikke buik hihi)
nou succes allemaal om het uit te houden!!

Liefs, Christien

Pfoeee ik vind het wel erg warm hoor. De combinatie met deze warmte en geen airco op werk trek ik moeilijk. Ik zie vooral tegen morgen op, warmste dag van de week en dan werken. Gelukkig heeft mijn baas komende rooster mijn niet meer op avond ingedeeld en gewoon overdag. Dit weekend ook lekker vrij.
Helaas begin ik nu ook pijn in mijn rug te krijgen.

Ach ja, genoeg beklag van mij :) Ben het wel even kwijt haha..

Su6 allemaal met deze warme dagen!!

pfffff echt HOT.....
ik lig op de bank met de ventilator voor me, ff op en neer naar school en rap weer naar binnen.

enne idd de naam kwam mij ook al zo bekend voor hahahahahaha

Terug
Bovenaan