Lekker warm he!

Ja het is echt te warm! Vandaag heb ik er ook echt last van, ben niet voor uit te branden!
Om mijn werk is het gelukkig nog wel vol te houden.
Het is vooral lief, ook wel grappig, dat iedereen met medelijden naar mij kijkt en vraagt of ik het allemaal nog vol houd. Nou ik denk dat iedereen het warm heeft!
Of je nou zwanger bent of niet.
Heb wel medelijden met een collega van me, die is zo'n beetje nu uitgerekend. Ik hoop voor haar dat ze niet hoeft te bevallen met dit weer!
Liefs

ps.Ziva vind ik een hele mooie naam. Klinkt wel lekker stoer en bijzonder zonder dat het een gekke naam is ofzo.

Ik vind het echt té warm... Heb lekker een badje opgezet in de tuin en dit geeft wel wat verkoeling, maar het is nu te warm om echt iets te doen vind ik. Binnen is het nog wel uit te houden, maar de hele dag binnen zitten is ook niet leuk... We moeten er maar even doorheen. En wat Mamaartje zegt: iedereen heeft het warm!

Gelukkig heeft het hier vanmorgen rond een uurtje of 5 flink geregend, dus het is lekker afgekoeld. Even alles tegen elkaar open, nu wordt het binnen ook beter!!
Maar ik heb al 2 nachten slecht geslapen, vanwege de hitte.
Ik hoop dat het nu weer even een paar dagen beter te doen is.

Liefs

Hier is het echt TE benauwd voor woorden, ben blij als er eens een regenbuitje komt, ivm hooikoorts (ook nog eens erbij), Zit nu lekker binnen met ventilator in de buurt.....

SUCCES

liefs

Terug
Bovenaan