Lekker weer!!!

Hoi Allemaal,
Je kan wel merken dat het mooi weer is, er is niemand op het foreum...
Vanochtend weer APK keuring gehad op het CB;)
Silke is nu 92 cm en 12 kg. (2 jr en 1 mnd)
Moet nog steeds roomboter en volle melk geven maar ze was niet te dun gelukkig, ze heeft een atletisch figuur zei ze.
Daarna lekker bij opa en oma in de speeltuin gespeeld en nu effe naar bed..
Straks wrs nog een eindje fietsen.
Jullie nog wat leuks gedaan vandaag???

Groetjes Tamara

Heerlijk he, dit weertje?! Ik ben de hele morgen buiten geweest, eerst de saaie boodschappen doen, en daarna lekker het park in en naar de speeltuin. Silke is toch heel goed op gewicht trouwens? Ik vind het wel netjes hoor! Zarah zal iets korter zijn, maar die haalt de 10 kilo denk ik nog niet. Zij wordt 21 april 2 jaar. Geniet nog even van het mooie weer!

ja, mijn kleine meid slaapt ook op dit moment, dus ik ben ook even achter de comp geschoten hahaha.

vanochtend zijn we samen lekker naar het park geweest.
daar heb ik heerlijk gezeten, terwijl nathalia zich vermaakte in de speeltuin.
t was ontzettend rustig en stil... we hoorde de vogels tjierpen, t zonnetje scheen vollop in onze gezicht en verder was het heeeeel stil.
was echt even genieten hahaha.
daarna snel naar huis gegaan. boterham gegeten, wat gedronken en schone luier aangedaan en toen moest nathalia naar school.
ik ben hier aan t opruimen geslagen, en toen was het al weer tijd om nathalia te halen.
op school had ze ook heerlijk buiten gespeeld.
nu wilde ze heel graag naar bed, dus ze ligt net.
als ze wakker is, gaan we nog even voor de deur stoepkrijten en dan is het al weer tijd om te eten, badderen enz en dan naar bed.

mmmmm ja dit weer, daar wordt ik echt vrolijk van, krijg er ook veel energie van :D
nu ga ik op t balkon liggen met een boekje in mn strand stoeltje, wachten totdat nathalia wakker is.

hey meiden, geniet nog even van t weer, want t slaat helaas weer om de rest van de week :S

liefs, do

p.s. vergeet jullie kids niet in te smeren met zonnebrandcreme he!
de eerste zonnestraaltjes zijn het verradelijkst.

ja, mijn kleine meid slaapt ook op dit moment, dus ik ben ook even achter de comp geschoten hahaha.

vanochtend zijn we samen lekker naar het park geweest.
daar heb ik heerlijk gezeten, terwijl nathalia zich vermaakte in de speeltuin.
t was ontzettend rustig en stil... we hoorde de vogels tjierpen, t zonnetje scheen vollop in onze gezicht en verder was het heeeeel stil.
was echt even genieten hahaha.
daarna snel naar huis gegaan. boterham gegeten, wat gedronken en schone luier aangedaan en toen moest nathalia naar school.
ik ben hier aan t opruimen geslagen, en toen was het al weer tijd om nathalia te halen.
op school had ze ook heerlijk buiten gespeeld.
nu wilde ze heel graag naar bed, dus ze ligt net.
als ze wakker is, gaan we nog even voor de deur stoepkrijten en dan is het al weer tijd om te eten, badderen enz en dan naar bed.

mmmmm ja dit weer, daar wordt ik echt vrolijk van, krijg er ook veel energie van :D
nu ga ik op t balkon liggen met een boekje in mn strand stoeltje, wachten totdat nathalia wakker is.

hey meiden, geniet nog even van t weer, want t slaat helaas weer om de rest van de week :S

liefs, do

p.s. vergeet jullie kids niet in te smeren met zonnebrandcreme he!
de eerste zonnestraaltjes zijn het verradelijkst.

Terug
Bovenaan